כנס לציון המאבק למניעת אלימות נגד נשים - ביאנקיני 23 בדצמבר

by - 16:31


אי אפשר להישאר אדישים לקולותיהן הכאובים של הנשים בישראל, הנשמעים בזמן האחרון. כשהאוויר הפוליטי בחוץ מתמלא ברוחות סוערות ובהפחדה והפרדה בין המינים, יש מקום אחד שעוסק בחיבור ובשיתוף פעולה.
כפר הנופש ביאנקיני: חוף מבטחים
את השסע שנוצר בחברה הישראלית, בעקבות האלימות הנמשכת נגד נשים, ניתן לראות לאחרונה בכל כלי תקשורת וחשוב שכך. אך מנגד, אנחנו חייבים לעסוק ולהעמיק גם בצורך של שני בני המינים לחיות ביחד, תוך איחוי הפצעים. מועצה מקומית מגילות, בשיתוף עם כפר הנופש ביאנקיני, מזמינים אתכם לטעום מרגעי השפיות של החיים, להתרווח ולנשום במקום שהוא עיר מקלט מהרוחות הקשות בחוץ ולהשתתף באירוע ייחודי לציון חודש המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים. האירוע יכלול פאנל מרתק בנושא והופעה מטלטלת של צופית גרנט, שתחלוק אתנו את תחושותיה בנושא, מנקודת המבט הייחודית שלה, כפי שרק היא יודעת לספר.
כנס לציון חודש המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים - 23 בדצמבר 2018

בעידן בו נשים פוחדות להיות מותקפות, גברים מפחדים שמא יחשדו בהם על לא עוול בכפם, ונראה כי הולך ונוצר נתק בין שני המינים, יש מי שדואג לאחות את הקרעים וליצור סביבה שתאפשר שיח אמיתי על אמון מחדש והרמוניה בין המינים. מי יותר ראוי לארח משימה חשובה זו מאשר דינה דגן, יוזמת ובעלת כפר הנופש ביאנקיני, שסיפור חייה הייחודי הוביל אותה להקמת פינת גן עדן בצפון ים המלח, המהווה חוף מבטחים ומקום בטוח לדו קיום.
במפגש ייערך פאנל משתתפים ושיח פתוח בנושא: התמודדויות עם האלימות, מזוויות שונות בחברה הישראלית. נדון בסוגיות פדגוגיות כמו זכויות וכבוד האדם, נשאל על מקום השיח המגדרי בחברה, ניחשף לסוגיות מורכבות של שירות צבאי בגדוד מעורב של נשים וגברים וכמובן נתייחס לנושא הזוגיות והמיניות, נושא שמקבל מעמד ייחודי בתוך פאנל זה.
בהמשך הערב תתארח צופית גרנט במופע הבועט שלה: "דלתות מסתובבות", המלאה בכל קשת הרגשות האופפת את הנושא.

המפגש יתקיים בכפר הנופש ביאנקיני בצפון ים המלח והוא פתוח לקהל הרחב (נשים וגברים כאחת). הכניסה חינם ומותנית בהרשמה מראש באתר המועצה: www.dead-sea.org.il
שימו לב: מספר המקומות מוגבל!

בואו לעצב מחדש את פני החברה הישראלית.

You May Also Like

0 comments

תגובות