בתקופת החורף, הזיני עורך עם ניוטרוג'ינה!

by - 10:04


בתקופת החורף, הזיני עורך עם ניוטרוג'ינה !
עורך יבש וזקוק ללחות הזו, בעיקר בחודשים הקרים.
מוצרי טיפוח הגוף של ניוטרוג'ינה
יעניקו לגופך לחות מיידית לאורך כל היום
צילום: יח"צ


עונת החורף היא אמנם עונה גשומה ורטובה, אך הלחות הנמוכה, האוויר הקר והיבש המאפיינים את החורף עלולים לגרום ליובש של עורנו. עור יבש מתאפיין בחוסר גמישות ובחוסר ברק, ולעיתים אף מחוספס למגע - לכן חשוב להקפיד על שגרת טיפוח קבועה בחורף, להעניק לעור את הלחות הדרושה לו ולהשיב לו את הגמישות והרכות..

 

מגוון מוצרים ייעודיים לחורף של מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה יסייעו  בשמירה על עור גמיש, בריא ונעים למגע ויקלו על התייבשות העור- במיוחד בעונת החורף הקרה:


תחליב גוף מועשר לעור יבש רגיש ומגורה, ללא בישום מסדרת Deep Moisture - תחליב גוף לשימוש יומיומי, מתאים לעור עדין מאוד. תחליב הגוף נספג מיידית בעור ומעניק פי 3 לחות* למשך 48 שעות**.הנוסחה הנורבגית הוכחה כמספקת לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס, היכן שהלחות דרושה ביותר לעור. לעור מוגן, רך למגע, נעים ומלא לחות. מחיר מומלץ לצרכן: 44.60 שקלים ל 400 מ"ל.
תחליב גוף מועשר לעור יבש מסדרת מסדרת Deep Moisture- תחליב גוף לשימוש יומיומי הפועל בעומק העור** ומעניק לו את הלחות המיטבית כבר מהשימוש הראשון.
עורך יהיה מוגן, רך למגע, נעים ומלא לחות למשך 24 שעות. הנוסחה אינה שמנונית, בעלת בישום רענן ועדין, נספגת בקלות כך שניתן להתלבש מיד לאחר השימוש.
מחיר מומלץ לצרכן: 44.60 שקלים ל 400 מ"ל.

קרם ידיים מרוכז, מבושם - הנוסחה הנורבגית®- מעניק לחות מיידית לעור שנשארת גם לאחר שטיפה***. הקלה מיידית לידיים יבשות או סדוקות מותיר את הידיים רכות יותר וחלקות יותר למגע. הכמות המרוכזת של הקרם מספיקה ליותר מ-200 שימושים. מחיר מומלץ לצרכן: 35.30 שקלים ל 50 מ"ל.

שפתון לחות עם מקדם הגנה SPF20 - הנוסחה הנורבגית®- מוסיף לחות ומגן על שפתיים יבשות וסדוקות, עם נוסחא עתירת לחות השומרת על מראה בריא ורך של השפתיים בכל מזג אוויר. מכיל SPF 20 ללא תחושת שמנוניות. מחיר מומלץ לצרכן: 25.20 שקלים.
***
*אינדקס רמת לחות, 3 שעות לאחר המריחה  **השכבה העליונה של האפידרמיס, עפ"י מבחן לחות, מריחת המוצר נעשתה על עור יבש.*** על פי מחקר קליני שנערך בקרב נבדקים לבחינת הלחות לאחר שטיפת ידיים.

You May Also Like

0 comments

תגובות