חורף רטוב- עור יבש כל הטיפים לטיפול בפגעי החורף

by - 10:58



תופעות כמו עור צרוב ואדום,  שפתיים בוערות,  פנים כואבות  וידיים מתקלפות ממהרות להופיע בתחילת עונות המעבר ונמצאות בשיאן בחורף.

היובש והאדמומיות פוקדים אותנו ללא התראה מוקדמת כאשר הטמפרטורות צונחות, במיוחד אצל האוכלוסייה הרגישה שמושפעת משינוי מזג האוויר והלחות באופן קיצוני יותר. תופעות כגון אטופיק דרמטיטיס", אשר ידועה כה"אסטמה" של העור, מתגברות לקראת החורף ובישראל כ- 384 אלף סובלים מאטופיק דרמטיטיס, כ90% מהם הינם תינוקות וילדים. זוהי מחלת עור דלקתית כרונית, המאופיינת בגרד ויובש של העור. היא מתבטאת בשטחי עור אדומים, יבשים ומאוד מגרדים המופיעים אצל ילדים בעיקר בקפלי העור במרפקים, מאחורי הברכיים ובשורשי כפות הידיים, ואילו אצל מבוגרים המחלה באה לכדי ביטוי בעיקר בפנים והצוואר, בית חזה והגפיים. 

אז מה עושים כאשר חשים יובש או אדמומיות בעור ?  דניאל פייבראל מנהלת הדרכה בינלאומית של חברת הדרמו-קוסמטיקה, "קמדיס" עם שלל טיפים ועצות.

העור שלנו מגיב באופן מידי לחילופי מזג האוויר, מציינת פייבראל. בזמן שהרוחות מתגברות והמעלות צונחות, החום והלחות נעלמים, העור הופך למגורה, סדוק ואף אדמומי. בנוסף לכך, בשל הקור בחודשי החורף אנו נאלצים גם להתעטף בצעיפים, סוודרים וכפפות, מה שגורם לגירויים נוספים במקומות רגישים בגוף כמו הצוואר, הידיים והמרפקים ולכן יותר קשה להתמודד עם התפרצויות של אטופיק דרמטיטיס.
בשל כך יש להיערך לחודשי החורף הקרבים ולהכין את עור הגוף והפנים הנוטים להתייבש במהירות. רצוי לנקות את הגוף והפנים בתרחיץ עדין ללא בושם המיועד לעור מגורה ויבש. לאחר מכן מומלץ למרוח קרם טיפולי מועשר במרכיבי לחות לשימוש יום יומי לעור יבש ואדמומי. המטרה היא להרגיע את הגירוי, להפחית את האדמומיות ולסייע בהזנת הלחות החסרה לעור.  
מומלץ להשתמש בג'ל הרחצה הטיפולי של קמדיס TOPIC SKIN FACE & BODY WASH לעור יבש, אדמומי ומגורה לניקוי עדין של עור פנים וגוף יבש ומגורה, אשר מזין את העור ומותיר תחושת רכות ולחות. מחיר לצרכן: 55.00 ₪ עבור 200 מ"ל.
לאחר הניקוי כדאי למרוח את קרם הגוף הטיפולי BODY CREAM  TOPIC MEDIS  קרם עשיר ומזין לעור יבש ואדמומי המסייע בהרגעה מידית של העור ומשקם את שכבת ההגנה הטבעית שלו. מחיר לצרכן: 90.00 ₪ עבור 200 מ"ל. שני המוצרים מבוססים על צמחי מרפא, ללא בושם ותוספות צבע וללא סטרואידים ופרבנים. הם כוללים מרכיב אלרגני נמוך, מונעים זיהומים חיידקיים, ונוחים למריחה ולשטיפה מין העור. 


אזור כפות רגליים: סדקים ויובש מגרד באזור כפות הרגליים הם חלק מתופעות המוכרות והנפוצות ביותר בזמן החורף. על מנת לטפל בבעיה הזו רצוי להקפיד להתקלח לא עם מים  חמים במיוחד. כמו כן, יש למרוח תכשיר לחות לאזור המיועד לטיפול בסדקים ויובש בכפות הרגליים. כדאי שהתכשיר לאזור זה ייספג מהר על מנת למנוע עיכוב וסרבול מיותר בהמתנה לספיגה.
מומלץ Dry skin Foot Gel  ג'ל לחות לרגליים קמדיס לעור סדוק ויבש במיוחד – מחיר לצרכן: 45 ₪  עבור 100 מ"ל. הג'ל, המבוסס על תמציות צמחים, משקם את העור ומזין אותו בלחות, מחזיר את החיוניות והגמישות לכפות הרגליים ומותיר אותן חלקות ונעימות למגע.
אזור כפות הידיים:
גם כפות הידיים נוטות להתייבש במיוחד בעקבות הקור והיובש בחודשי החורף וגם אותן כדאי למרוח באופן שוטף בקרם לחות מזין ועדין.
מומלץ Dry skin hand cream קמדיס קרם לחות מזין לידיים עור יבש. מחיר לצרכן : 30 ₪  עבור ל100 מ"ל.

במצב של יובש ואדמומיות בעור רצוי לא לגרד על אף שמציק, הגירוד רק יגביר את הגירוי ויחמיר את מצב העור וייצור זיהום. כדאי להעזר במוצרים טבעיים להרגעת העור. בנוסף, רצוי למרוח קרם גוף המספק באופן מידי הזנה ולחות לעור אשר מותירה תחושת רכות. שימוש יומיומי מפחית ומונע תופעות עוריות המלוות באדמומיות, גרד ויובש. התכשירים הדרמו-קוסמטיים של קמדיס נותנים מענה מתאים וחיוני לשימוש ממושך.

מוצרי קמדיס נמכרים ברשתות הפארם, החנויות המובחרות ובאתר : http://bit.ly/2RSuW4J
חברת קמדיס הוקמה ב-2003 על ידי רוני קרמר וצוות מומחים לרפואה סינית בעלי ידע נרחב ברפואת עור, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות, המבוססים על טהרת צמחים ואינם גורמים לתופעות לוואי, ועל כן נרקחו המוצרים בהתאמה לעבוד בטבעיות עם העור במטרה להקל על תסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיטיס, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה, ועור יבש ומגורה. יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים. החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ולאחרונה השיקה פעילות בארה"ב, סין, פיליפינים וסינגפור, זאת בנוסף לטאיוון ולמספר מדינות באירופה. בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO. 

לפרטים נוספים: רויטל מרסיק, יחסי ציבור. טל: 03-5373001, 054-4218414.




You May Also Like

0 comments

תגובות