חטיף בריאות של HomeMade – טבעי, טבעוני וטעים

by - 16:23



חטיפי הבריאות הום מייד HomeMade הם טבעוניים, מיוצרים מחומרים טבעיים וטעימים בטירוף! החטיפים הם ממש כמו שמכינים בבית אבל באריזות אישיות נוחות. יש שלושה סוגי חטיפים: אשכולות גרנולה עם חמוציות ושוקולד, ביס דגנים מלאים בשוקולד וחטיף תמרים ואגוזי לוז. אז אם אין לכם זמן להכין לבד – קחו HomeMade!

אצלי אוכלים בריא. במיוחד הבת שלי משוגעת על זה. שום דבר לא נכנס לפה אצלינו בלי שאקרא את הרכיבים. ובמקרה של סדרת הום מייד זה לא לקח הרבה זמן כי החטיפים ממש פשוטים ועשויים ממספר קטן של רכיבים, כולם טבעיים, כמו שעושים בבית.
תות תעשיות מזון הוא מפעל מזון חדשני שמייצר מותגי בית שונים לפרייבט לייבל. מוצרי המפעל נמכרים בכל העולם. החטיף החדש הוא מותג שהמוטו שלו – אם אין לכם זמן (או חשק) להכין לבד – אנחנו נכין לכם בדיוק כמו שהייתם עושים בבית ובשימוש במצרכים הכי פשוטים ובריאים. הסדרה החדשה הום מייד HomeMade היא טבעונית, ללא צבעי מאכל, ללא לקטוז, ללא סירופ גלוקוזה שמקובל בתעשייה וללא מרכיבים תעשיתיים אחרים.
חטיפי הום מייד HomeMade:
·         מיני בר תמרים ואגוזי לוז ללא גלוטן – חטיפים באריזה אישית - מכיל תמרים ואגוזי לוז בלבד. 150 גרם 13.90 ש"ח
·         ביס בר דגנים מלאים בשוקולד – חטיפים באריזה אישית - מכיל שוקולד, אגוזים, חמוציות ושילוב של גרנולה (עם גרעינים שונים), פצפוצי אורז מלא וקינואה. 150 גרם, 13.90 ש"ח.
·         אשכולות גרנולה, אגוזים וחמוציות בשוקולד מריר - מכיל שוקולד ושילוב של גרנולה (עם גרעינים שונים) ופצפוצי אורז מלא. 180 גרם, 13.90 ש"ח.

אז מה חשבתי על החטיפים? הם טעימים בטירוף, חלקם ניתנים לנשיאה בתיק בנוחות ובעיקר – טבעיים! וחסרונות? מדובר במוצר טבעי אבל לא דיאטתי – הרכיבים שלו עתירי אנרגליה וקלוריות, אז צריך לזכור את זה לפני שמתנפלים.



You May Also Like

3 comments

תגובות