קמח לחם מלא וקופסת פח רטרו לפורים של הטחנות הגדולות - אוסף מתכונים מלוחים לחג

by - 12:56



'הטחנות הגדולות של א"י' מציעה לחג פורים קופסת פח מעוצבת לאחסון קמח, שמתאימה למשלוח מנות חגיגי, מקורי ומיוחד
כמו כן מציעה הטחנה מתכונים מיוחדים של אוזני המן מלוחים!

טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה מציעה לכבוד חג פורים מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב רטרו מקסים, לאחסון נוח ופרקטי של קמח לאורך כל השנה. הקופסה מתאימה גם כאריזה מקורית ומיוחדת של משלוח מנות חגיגי ואוזני המן טעימים. על גבי הקופסה מוצג מתכון מעולה להכנת אוזני המן במילוי אגוזים –  כהצעה נפלאה וטעימה לחג. 

ניתן להשיג את קמחי הטחנה ואת הקופסה החגיגית בחנויות מובחרות ברחבי הארץ, או להזמינם במשלוח דרך אתר החברה. מחיר הקופסה: 18 ₪. 
מידע על מיקום החנויות אפשר לברר בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון: 867213704-
לכבוד חג פורים – מציעה הילה יבניאלי-בוכריס, מומחית האפייה של "הטחנות הגדולות של א"י", לגוון את החג עם אוזני המן ומאפים מלוחים במילויים מפתיעים!
** המאפים עשויים מקמח לחם מלא 100% – מוצר ייחודי של הטחנה. הקמח נטחן מגרעין החיטה בשלמותו, מתערובת מיוחדת של חמישי סוגי חיטה מובחרים. הקמח מועשר בגלוטן, חלבון המצוי בגרעין החיטה, אשר במגע עם מים בזמן עיבודו, תורם לגמישותו של הבצק ויוצר מעין "רשת" המייצבת את הבצק ותורמת למאפה גבוה ואוורירי.
לקמח המלא ערכים תזונתיים ובריאותיים גבוהים, שכן הוא מכיל 100% מהסובין שבגרעין החיטה, העשיר בסיבים תזונתיים. הקמח המלא הוא מקור מצוין לסידן, ברזל, סלניום, אשלגן, ויטמינים מקבוצה B, ויטמין E ועוד.
קמח לחם מלא 100% נמכר באר
יזת נייר רגילה ובאריזה מיוחדת ללא צורך בניפוי.

שבלולי שמרים נימוחים מקמח לחם מלא במילוי תרד כרישה ואגוזים. צילום - מנחם גרייבסקי

למידע ולמתכונים נוספים:

You May Also Like

0 comments

תגובות