עוגיות חדשות מאסם - ערגליות פטל וקרמוגית שוקו וקרם אגוזים

by - 12:54



שני מוצרים חדשים של אסם: ערגליות בטעם פטל וקרמוגית שוקו במילוי קרם אגוזים. כייף לטעום טעמים חדשים ולגוון!

אם גם לכם ערגליות מזכירות טעם ילדות, אתם לא לבד, אצלי הילדים השתגעו על זה כשהיו קטנים. ופטל הוא הטעם הכי פופולרי בארץ בטעמי הפירות, אז שמחנו לטעום את ערגליות פטל החדשות. כמו כל המוצרים בסדרה מצאו חן בעינינו. אגב, הערגליות מכילות שמן וללא שומנים רעים.

ערגליות פטל מגיעות באריזת של 300 גרם.
עוגיות קרמוגית אהובות עלינו ביותר, העוגיה הפריכה עם ההפתעה של קרם בפנים תמיד עושה לנו את זה. אנו אוהבים את כל הסוגים למען האמת. והשילוב של שוקולד וקרם אגוזים לדעתנו הוא השיא! הניגוד בין העוגיות החומות והקרם הבהיר מפתיע!



קרמוגית שוקו במילוי קרם אגוזים מגיעה באריזת 200 גרם.
דפנה ברנר, מנהלת שיווק המאפה באסם-נסטלה: "אחרי ההשקה המוצלחת של מהדורת ערגליות מייפל, אנחנו לוקחים צעד נוסף ביצירת מגוון טעמים וחדשנות בקטגורית המאפה. זיהינו צורך של צרכני ערגליות בגיוון טעמים ואנו בטוחים שהטעם החדש המצטרף לערגליות תות ושוקו ירגש צרכנים וותיקים ובנוסף יביא צרכנים חדשים לטעום ולהתנסות". ועל קרמוגית הוסיפה: "השקת קרמוגית בטעם חדש היא חלק מהמאמץ שלנו לאפשר מגוון של טעמים לחוויית פינוק מתוק. סדרת קרמוגית של אסם נותנת מענה למי שמחפש פינוק לצד השתייה החמה או לנשנוש טעים. קרמוגית היא גם פתרון נפלא לאירוח של משפחה וחברים לקינוח לאחר הארוחה".
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות:  בד"ץ העדה החרדית

You May Also Like

0 comments

תגובות