אמץ כלב וקבל שואב אבק בהפנינג בתחנה ב-16.2.2018

by - 10:44



סמליין יבואנית שואבי אבק סמסונג בישראל יוצאת בקמפיין  משותף עם 'תנו לחיות לחיות' במטרה לעודד אימוץ כלבים

הפנינג אימוץ חגיגי יתקיים ב- 16 בפברואר בשעה 13:00 במתחם התחנה במסגרתו כל מי שיאמץ כלב יקבל במתנה את שואב אבק אנטי טנגל חדש של סמסונג
 
צילום: יח"צ


סמליין יבואנית סמסונג ישראל, ועמותת תנו לחיות לחיות, יוצאות בקמפיין משותף לעידוד אימוץ כלבים.  הקמפיין נולד מתוך תובנות סקר שבדק את הגורמים המרתיעים בנוגע לאימוץ כלב, מהם עלה כי 37% היו מאמצים כלב אם היתה להם דרך להתמודד עם נשירת השיער.

במהלך האירוע שיתקיים בסופהש של ה- 16-17 לפברואר, במתחם התחנה בתל אביב, יוצעו על ידי עמותת תנו לחיות לחיות כ 20 כלבים וגורים. האירוע יכלול הפנינג גדול עם מגוון דוכנים כאשר במרכזו תוכלו ליהנות מבית קפה ופינות "זולה" המיועדות לאנשים וכלבים כאחד. במסגרת אירוע האימוץ כל מי שיאמץ כלב יהנה מ "חבילת האימוץ של סמסונג", הכוללת שואב אבק חדיש  אנטי טנגל של סמסונג , בעל טכנולוגיית ציקלון כפול עם מערכת נוגדת הסתרבלות שערות ואבק וקיבולת אבק משופרת.  

עוד עולה בסקר שנערך בידי חברת גאוקרטוגרפיה ובדק 500 ישראלים בני 18+ שאינם מגדלים כלב בבית כי:
·         24% שקלו לאמץ כלב אבל החליטו שלא לאמץ ואילו 29% עדיין שוקלים לאמץ כלב
  • 34% מהחילונים שוקלים לאמץ כלב, לעומת 20% מהמגזר החרדי
  • 51% מהנשאלים חושבים כי בעל חיים תורם לאווירה חיובית בבית
  • למעלה מ-25% הביעו נכונות להגיע ליום האימוץ, במידה והיה מתקיים בתנאים שצויינו (כולל חבילת אימוץ), בעיקר בקרב כאלו ששוקלים לאמץ או שהתבלטו והחליטו שלא
לסמסונג, קו של 6 שואבי אבק אנטי טנגל Cyclone Force בטכנולוגיה יחודית של  מערכת תאים דו ציקלונית ייחודית העובדת ב - 3 שלבים -תא להפרדת חלקיקי אבק גדולים ע"י מערכת ציקלון, תא מיקרו ציקלוני למעבר אוויר ולאיסוף אבק מיקרוסקופי אשר מפריד את האבק באופן אופטימלי, תא למעבר אוויר החוצה דרך פילטר HEPA13 המערכת מגבירה את יעילות השאיבה ושומרת על עוצמת השאיבה המקסימלית גם כאשר המיכל מלא.

חברת סמליין, יבואנית סמסונג הינה אחת החברות הוותיקות והגדולות בתחום היבוא, השיווק והשירות למוצרי חשמל ביתיים בישראל. ב-1998, רכשה מיניליין את חברת  סמליין, הנציגה הבלעדית המייבאת, משווקת ונותנת שירות למוצרי סמסונג בישראל.

עמותת תנו לחיות לחיות מעניקה עזרה לבעלי חיים במצוקה. לעמותה בית מחסה ובו למעלה מ-200 כלבים וחתולים שמחכים לאימוץ. העמותה פועלת לצמצום ההמתות בכלביות העירוניות ולהרחבת חוק צער בעלי חיים.

You May Also Like

0 comments

תגובות