סתיו ישראלי מבית ורדינון – הדבר הבא באופנת הבית

by - 15:06

 לוורדינון מתכון סודי שהוא פרי עיצוב ישראלי מקורי בהשראת טרנדים עדכניים של עולם האופנה, המעניק לכל בית תחושה מרגשת של WOW!
‏‏ורדינון_דגם_ספיריט_סאטן_צילום_תמי_בר_שי

בקולקציית הסתיו החדשה של ורדינון, מותג הלבשת הבית המוביל את תחום ההום סטיילינג בישראל, עולם שלם של מוצרים - מהיוקרתי, הקלאסי, העדין והאלגנטי ועד להכי טרנדי, צעיר ועדכני. מגוון רחב של מצעים, מגבות וסטים של אקססוריז מפנקים לחדרי השינה, לחדרי האמבטיה ולמטבח. כל המוצרים, שהם פרי עיצוב מקורי ובלעדי של סטודיו הבית של ורדינון, מתאפיינים באיכות בלתי מתפשרת, בטעם טוב ובשיק. הקולקציה הייחודית מאפשרת לייצר בחללים ובחדרי הבית השונים תחושת חופש מפנקת ומלטפת עם מבחר עשיר של מוצרים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.


דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "מותג ורדינון, שממשיך להיות בוטיק טקסטיל בפריסה ארצית, מציע ללקוחות חווית קניה עשירה המתאימה למגוון טעמים, איכויות וחיבורים ומביא את קדמת העיצובים והחדשנות בתחום הטקסטיל לבית. הצרכן הישראלי יכול לרכוש ממיטב המוצרים של ורדינון גם מבלי לצאת מהבית באתר קניות מקוון וליהנות מאספקת מוצרים מהירה עד פתח ביתו".  

היצירתיות המאפיינת את סדרות הקולקציה השונות מאפשרת גם להרכיב מגוון שילובים של מוצרים המעוצבים במוטיבים הכי לוהטים מעולמות תוכן שונים: פסיפסים, אבני חן, תכשיטים, דמויות של חיות, צורות גיאומטריות מעניינות ועוד. חגיגה לעיניים וגאווה ישראלית שכן תהליכי העיצוב, ההדפסה והתפירה של מרבית המוצרים נעשים בישראל, בטכניקת הדפסה ייחודית, השומרת על רכות האריג והברק הטבעי של הבדים לאורך זמן. בנוסף, מציעה ורדינון מערכות מצעים עם הדפס שונה על כל צד של הציפה המאפשרות לחדש את חדר השינה בקלי קלות מבלי לרכוש סט נוסף וללא צורך בהחלפת המצעים.   
ההיצע של ורדינון מגוון ביותר כך שכל אחת ואחד יכולים למצוא את הסט המתאים מבין שלל הדגמים הנושאים שמות מסקרנים (ספיריט, קולייה, מגנוליה, ניקו) העושים חשק לקחת הביתה, לפרוס על המיטה ולהתכרבל בינות לסדינים.
המשחק בין רקע בהיר לכהה, בין גוון צבעוני לרגוע, הדפסים ונגיעות של מוטיבים גיאומטריים, פרחים ונקודות לצד עיטורים דמויי מוזאיקה ואלמנטים נוסטלגיים המחזירים אותנו אל שנות השבעים והשמונים, שילובים של שחור ולבן עם עיטורי זהב, אריגים ובדים בצבעי פסטל  - כל אלה נמצאים בשפע בקולקציית ראש השנה 2018 של ורדינון.
 
צילום דן לב ורדינון ספייס _סאטן

ורדינון כותנה דגם הרמוני צילום דן לב

בולטים בחדשנות הטכנולוגית: 'שמיכת המזגן' הפופולארית עם פסי אוורור מיוחדים, מגבת הרחצה המתייבשת במהירות שיא, ו'כרית בתוך כרית' המעניקה תמיכה מקסימלית בזמן השינה.
ויקה יוסל, מנהלת מחלקת עיצוב ומיצוב מסחרי בנעמן גרופ: "בכוחם של בדים, דוגמאות, חומרים וצבעים לשנות לא רק את המראה של חלל הבית, אלא גם להשפיע על האנרגיה ומצב הרוח. זה רלוונטי לאופנת בגדים ואביזרים ובאותה מידה גם לאופנת הבית המשפיעה על עיצוב החדרים השונים. המוצרים ושלל האקססוריז שלנו זוכים להצלחה כי תמיד הם מפתיעים בכל פעם מחדש. יש לנו טכנולוגיה המאפשרת חדשנות הייטקיסטית שלמדנו לשלב אותה במגוון המוצרים מבלי לוותר על הרכות המלטפת כמו גם על פרקטיות המגינה על הברק והרעננות של פריטי הטקסטיל השונים גם אחרי כביסות מרובות".
ורדינון מאחלת ללקוחותיה שנה טובה ומוצלחת ומציעה 30% הנחה על קולקציית החג שניתן להשיגה בסניפי המתותג בפריסה ארצית ובאתר https://www.vardinon.co.il.
*בקנייה מעל 149.9 ₪.
**המבצע בתוקף עד 30.09.18 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.

לוורדינון ניסיון של 90 שנה בתחום הטקסטיל וה-Life Style עם פריסה של מעל ל-70 סניפים ברחבי
הארץ.

You May Also Like

0 comments

תגובות