צנטרום ג'וניור במבצע

by - 19:42


צנטרום, המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם* במבצע משתלם לקראת החזרה ללימודים:
 צנטרום ג'וניור ב 34.90 ש"ח בלבד!
המבצע עד סוף חודש אוגוסט ברשת סופר-פארם


צנטרום, המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, במבצע משתלם לקראת החזרה ללימודים: "צנטרום ג'וניור" במחיר של 34.90 ₪ בלבד. המבצע עד סוף חודש אוגוסט בסניפי רשת סופר-פארם ברחבי הארץ.

החופש הגדול לקראת סיום ואיתו החזרה לשגרה. זוהי הזדמנות מצוינת לחידוש ושיפור הרגלי התזונה של הילדים. כידוע, תזונה מגוונת ומאוזנת חשובה לבריאות ולתהליכי הגדילה וההתפתחות של הילדים ויש לה השפעה גדולה על הקניית הרגלי אכילה נכונים בטווח הארוך. בנוסף, יש לה השפעה גם על כושר הריכוז ותפקודי החשיבה החשובים מאוד לילדים בתקופה זו. 


נטילת מולטיויטמין המותאם לילדים, צנטרום ג'וניור (לילדים מעל גיל 4), המכיל 22 ויטמינים ומינרלים התורמים להתפתחות הילד, ללא תוספת סוכר או חומרי צבע, מסייעת להשלמת התזונה היומיומית. צנטרום ג'וניור משווק בטבליות מציצה ו/או לעיסה בטעם פטל לימון שילדים אוהבים.

צנטרום ג'וניור עכשיו ברשת סופר-פארם במחיר מיוחד: 34.90 ₪ בלבד (עד סוף אוגוסט).


אודות צנטרום:
צנטרום הינו המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם*. מוצרי המותג מיוצרים בסטנדרטים קפדניים ע"י חברת התרופות פייזר. צנטרום הינו מולטיויטמין עם פורמולה מקיפה ומאוזנת המעניקה לגוף את הוויטמינים והמינרלים החשובים לחיזוקו ולמניעת חוסרים.

You May Also Like

0 comments

תגובות