אסם מחדשת – קרקר פיטנס, עוגיות שוקולד צ'יפס לבן וחמוציות ואח של ביסלי ברביקיו מתוק

by - 12:03


אסם מחדשת עם שלושה מוצרים שמצטרפים לסדרות המוכרות והאהובות: לסדרת פיטנס מצטרפים קרקרים מחיטה מלאה באריזות אישיות, לעוגיות - מצטרפות עוגיות שוקולד צ'יפס לבן וחמוציות, ולביסלי "אח של ביסלי" בטעם ברביקיו מתוק.

קרקרים של פיטנס בטעמים של חיטה מלאה ודבש

פיטנס מותחת את הגבולות - משיקה קרקרים חדשים באריזות אישיות שניתן לקחת לכל מקום! נסטלה ממשיכה להרחיב את מותג פיטנס בתחום תחליפי הלחם, ומשיקה "קרקר פיטנס", במרקם אוורירי ומפתיע, טעים במיוחד, שמכיל דגנים מלאים.
ההשקה כוללת 2 מוצרים: קרקר פיטנס חיטה מלאה וקרקר פיטנס בטעם דבש. כל יחידה מכילה 9 אריזות אישיות שומרות טריות שניתן לקחת בתיק. הקרקרים של פיטנס מהווים פתרון מצוין לשילוב בארוחה קלה או לנשנוש טעים בין הארוחות עם שליטה על הצריכה הקלורית (Portion control).
אז מה דעתי? הקרקרים בעלי מרקם פריך ורק, טעימים מאוד ומלוחים יחסית למרות שתכולת הנתרן נמוכה שזה יתרון (מכיל MSD) והם גם מחיטה מלאה. האריזות אישיות מה ששומר על טריות המוצר ולמודעות כמה אוכלים אבל בגלל רכות הקרקרים הם קצת שבירים. טעים ומומלץ!


דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה מסבירה: "מותג פיטנס מוביל את מגמת ה-wellness בישראל, ואנחנו תמיד שואפים להרחיב את מגוון המוצרים. אנו רואים את הביקוש הרחב מצד הצרכנים למוצרים נוספים בשוק תחליפי הלחם ולכן החלטנו להרחיב את מותג פיטנס גם לקטגורית הקרקרים. הקרקר החדש של פיטנס הוא ייחודי ושונה מהקרקרים האחרים, יש לו טעם ומרקם שאנו בטוחים שהצרכנים יתאהבו בו".
כשרות- רבנות

עוגיות צ'יפס לבן וחמוציות

לקראת החורף הקרב ובא אסם משיקה טעם חדש בסדרת עוגיות השוקולד צ'יפס: עוגיית צ'יפס לבן וחמוציות. העוגייה החדשה היא הפתרון המושלם לפינוק בהפסקת הקפה או כשסתם בא לי משהו מתוק וטעים.  עוגיית צ'יפס לבן וחמוציות היא השילוב המושלם בין עוגייה פריכה ומתוקה עם נגיעת חמוציות לאיזון הטעם. הטעם החדש, מצטרף לסדרת עוגיות מפנקות הכוללת עוגיות שוקולד צ’יפס קלאסיות ועוגיות שוקולד צ’יפס במילוי קרם בטעם שוקולד. העוגייה החדשה, כמו גם שאר העוגיות בסדרה עשויות מחומרי גלם איכותיים, בעלות מרקם פריך ומפנק.
חוות דעתי: העוגיות פריכות במיוחד למרות שאין בהם שומני טראנס. טעימות ולא מתוקות מדי ועם טעם חמוציות מודגש. מומלץ!

דפנה ברנר שתיל, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה, מוסיפה: "השקת עוגיית צ'יפס לבן וחמוציות נובעת מהרצון שלנו לתת לצרכן מגוון רחב יותר של טעמים ומרקמים כך שכל אחד יוכל למצוא את אשר הוא אוהב. סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס של אסם נותנת מענה למי שמחפש פינוק ברגע של נחת או כנשנוש טעים כשבא לי משהו מתוק".
כשרות: בד"ץ העדה החרדית ירושלים חרל"פ רבנות מקומית יוקנעם.

אח של ביסלי בטעם ברביקיו מתוק

סדרת 'אח של ביסלי' מרחיבה את מגוון הטעמים ומשיקה טעם חדש: ברביקיו מתוק. הטעם החדש מצטרף לשלושת אחיו הגדולים המגיעים מעולמות התבלינים החריפים: סלסה פיקנטית, מעושן וספייסי צ'ילי.
הסדרה החדשה שהושקה בתחילת השנה, התקבלה באהדה רבה בקרב הצרכנים והביאה את מותג "ביסלי" לשנת שיא בנתח השוק ובמכירות, עם עלייה של 14% אחוזים במכירות.

מוצרי סדרת 'אח של ביסלי' בעלי מרקם קראנצ'י, קליל ומתפצח. המהדורה המיוחדת של 'אח של ביסלי' BBQ מתוק הינה בטעם מעודן, בשונה משלושת אחיו החריפים.
כשרות- בד"ץ העדה החרדית

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

You May Also Like

0 comments

תגובות