Dove מחדש עם סדרת אבוקדו וקלנדולה – ריח משכר ונעימות שנשארת

by - 14:54


חווית הרחצה משתדרגת עם סדרת אבוקדו וקלנדולה של Dove שמביאה ניחוח מרענן ומשכר. לסדרת Dove Nourishing Secrets הצטרפו מוצרים אלו – בהשראת תרבות המאיה של מרכז אמריקה -  מוצרים נהדרים לחווית רחצה מלאה מכף רגל ועד ראש: שמפו, מרכך, וקרם גוף במהדורה מוגבלת.  

מותג הטיפוח הבינלאומי Dove הידוע במוצרים האיכותיים שלו מתחדש בכל פעם. היום כשתעברו באיזור טיפוח הגוף לא תוכלו להתעלם מהנוכחות החזקה של המוצרים של המותג. המבחר של המוצרים של המותג וכן החדשנות שלו בולטת. אצלינו למשל, הסבון שתמיד תמצאו יהיה של Dove עליו המליצו רופאי הילדים וכל המשפחה אימצה!
Dove ממשיך לשדרג את חווית הטיפוח, לאחר שהשיק המותג סדרת מוצרים שנוצרה בהשראת תרבויות ושגרת הטיפוח של נשים מרחבי העולם, ובהשראת רכיבים מהטבע השזורים בשגרת טיפוחן, מרחיב המותג את הסדרת Dove Nourishing Secrets עם מוצרי טיפוח מכף רגל ועד ראש.
אבוקדו וקלנדולה: תרבות הטיפוח של מרכז אמריקה, העושה שימוש עתיק יומין של טיפוח הגוף בשמן אבוקדו ובפרחי קלנדולה, עוד מימי תרבות המאיה, היוותה השראה לסדרת הטיפוח הכוללת תחליב רחצה, תחליב גוף, שמפו ומרכך.
לאבוקדו תכולה גבוהה של ויטמין E והתכולה השומנית שלו טובה כתחליב לעור.
הקלנדולה משמשת כצמח מרפא אנטי דלקתי, אנטיאוקסידנטי ומרגיע את העור.
אז תשכחו מלערבב ולמרוח עליכם אבוקדו ועוד מרכיבים – זה כבר בסבון, בשמפו ובקרם! הריח משכר והתחושה נעימה, קבלו המלצה חמה!

לתחליב הרחצה שהושק באחרונה מצטרפים מוצרים חדשים: תחליב גוף, שמפו ומרכך שיער. המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער והעור. שמן האבוקדו ותמצית פרח הקלנדולה בשמפו ובמרכך, מחזקים את סיב השערה ומפחיתים את שבירתו. נוסחת תחליב הגוף נספגת במהירות ושמן האבוקדו מרכך את העור באופן מיידי ומותיר אותו רך במיוחד.

מידע
תחליב רחצה 500 מ"ל, 14.90
תחליב גוף 400 מ"ל, 25.90
שמפו 600 מ"ל, 11.90
מרכך 400 מ"ל, 14.90


ניתן להשיג ברשתות השיווק הפארם

You May Also Like

0 comments

תגובות