מבצעים שווים בביוטיקייר לכבוד יום הבחירות

by - 11:24


הבחירות המוניציפאליות  כבר כאן!
 לכבוד ה- 30.10 שלל מבצעים ברשת הלואו קוסט המובילה בישראל –
ביוטיקייר !
אחרי או לפני שתממשו את זכותכם להצביע בבחירות המוניציפאליות – רשת הלואו קוסט למוצרי טיפוח ואיפור, ביוטיקייר,  נרתמת לכבוד יום הבחירות המוניציפאלי שייערך ברחבי הארץ ב30 לחודש אוקטובר - ולצד יום של טיולים, משפחה ואטרקציות,  נערכת גם  היא עם שלל מבצעים מדליקים בכל תחומי מוצרי המדף שלה. 


 למשל :
בתחום האיפור:
     1+1 על כל קולקציית שחמט – סדרת אודמים טבעוניים בגימור מאט – סדרת שפתוני מאט מבוססי צמחים ומינראליים, עתירי פיגמנט, בתוספת לחות. מעניק גוון אטום לשפתיים תוך הזנתן מבלי לגרום להן ליובש מחיר ליח' – 4.50 ₪
    1+1 על סדרת עפרונות הקונטור להצללות והארות- שישה עפרונות טבעוניים ללא שמנים מינראליים וללא פראבנים. עבים ללא חידוד, מתאימים לקונטור, הארות, קונסילר והייליטר.  מחיר ליח' 4.50 ₪
     1+1 על סדרת טוש הארה – ארבעה טושים עם קרם הארה וקורקטור נקודתי להסוואה. ריענון עור פנים בעל מראה עייף או פגום, מגיע ב 4 גוונים.
בתחום הטיפוח :
   בקנייה של 50 ₪ ומעלה מקבלים קרם גוף ESSENCE  מתנה!- סדרת קרמים לגוף בניחוחות יוקרתיים ומבושמים. מותירים שובל ריח דומיננטי לאורך זמן. הפורמולה עשירה בשמן זית, תמצית לימון ותמציות ארומטיות טבעיות, מסייעת בהגנה, הרגעת העור, ריכוך עור סדוק ויבש.
     חצי מחיר על השמפו יבש – רק 6.90 ₪ במקום 13.50 ₪ -  השמפו היבש  סופח שמנוניות מהשיער ומהקרקפת, מחיה את השיער ומעניק לו נפח אופטימלי יחד עם מראה נקי מסודר ורענן. ללא צורך בחפיפה.
בתחום ההיגיינה:
     1+1 על סדרת  SHARP AXIS - סכיני גילוח 5 להבים מולטי מתכוונן
     1+1 על סדרת - SHARP FLASH מכשיר גילוח עם ראש מתכוונן.

רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 26 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור,  טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 25 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש - Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי  - מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז,  הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר! לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב - אתר: https://www.beautycare.co.il/ או בטלפון : 0747-185-185.

You May Also Like

0 comments

תגובות