טיפים לשמירה על הבריאות מד"ר פישר

by - 14:55


לכבוד יום ההיגיינה הבינלאומי שחל ב- 16 באוקטובר
מעניקה ד"ר פישר טיפים שימושיים לשמירה על הבריאות
 
אלכו ג'ל של ד'ר פישר, צילום יעל האן

יום ההיגיינה ושטיפת הידיים הבינלאומי שחל ב-16 באוקטובר צוין לראשונה ב-2008, במטרה לחנך את ילדי העולם, בדגש על המדינות המתפתחות, לשטיפת ידיים כדרך למניעת מחלות זיהומיות.
החורף בפתח והוא מביא איתו את מחלות החורף הידועות, שניתן לצמצם באמצעות העלאת מודעות לשמירה על היגיינת הידיים. שמירה על היגיינה אישית ובייחוד על היגיינת הידיים היא אחת הדרכים היעילות ביותר להפחתת הסיכון להידבקות במחלות וזיהומים.

ד"ר פישר הכינו עבורכם טיפים שימושיים לשמירה על היגיינת הידיים בכל זמן ובכל מצב:

  1. הקפדה  על היגיינת הידיים: שטיפת הידיים בצורה יסודית ובתדירות גבוהה היא דרך יעילה למנוע מחלות רבות. תקן משרד הבריאות קובע: רחיצת ידיים למשך 15-20 שניות לפחות. בהיעדר מים וסבון מומלץ להשתמש בתכשירי חיטוי ידיים מבוססי אלכוהול. השמירה על היגיינת הידיים חשובה במיוחד :
    • לפני הארוחה והכנת המזון - במהלך הכנת מזון זכרו תמיד כי ידיים נקיות הן ההוראה הראשונה בכל מתכון.
    • במקומות ציבוריים – ביציאה לטיולים, פיקניקים או אפילו סתם בילוי בסוכה או בגינה הציבורית, במידה ולא ניתן להשתמש במים וסבון לרחיצת ידיים הקפידו להצטייד בתכשיר לחיטוי ידיים ועשו בו שימוש לאחר המגע במתקנים הציבוריים כדוגמת מתקני שעשועים, ספסלים ציבוריים, תחבורה ציבורית וכד'. 
    • בטיסות - כדי להגיע בריאים חשוב להקפיד על ההיגיינה גם בטיסה. מחקרים מצביעים על כך שבקטריות יכולות לשרוד במשך כשבוע במטוסים. מושב הכיסא, הידיות, ומגש האוכל מזוהמים ולכן התמקמו במקומכם ומיד מומלץ לחטא את מגש  האוכל והסביבה בה מתכננים לשבת במהלך הטיסה כך נוכל להיות רגועים במהלך הטיסה ולשמור על הבריאות לאחר מגע עם בעלי חיים. ביקור בגני החיות ובפינות החי והליטוף הינם מוקדים בהם יש צורך לנהוג בזהירות והקפדה על היגיינת הידיים.
    •  במגע עם החיות ניתן להדבק במחלות שונות כגון סלמונלה, תולעי מעיים וכד'. שמירה על היגיינת הידיים לאחר מגע עם בעלי חיים תקטין את הסיכון להידבקות בצורה משמעותית.
    • בעת הטיפול בתינוק: לפני הכנת המזון והאכלת התינוק ולפני/אחרי החלפת חיתול- בבית ובמיוחד בשהייה מחוץ לבית, חשוב לשמור על היגיינת הידיים לפני כל מגע עם התינוק.
    • לאחר ביקור בשירותים.

  1. הקפדה על חיטוי משטחים- מומלץ לחטא את משטח האוכל והסביבה בה אנו יושבים כחלק מהשגרה היומיומית, במיוחד כשמטיילים ונמצאים הרבה מחוץ לבית. השתמשו בתכשירי חיטוי משטחים מבוססי אלכוהול, דוגמת אלכוג'ל מגבונים לניקוי וחיטוי משטחים.
3.      מכשירי טלפון ניידים ומסכי מגע  - בשנים האחרונות המכשירים החכמים נמצאים איתנו בכל מקום והפכו להיות אביזר נוסף שאותו אנו לוקחים אתנו לכל מקום ובכל זמן נתון. נמצא כי המכשירים הניידים מזוהמים ולכן יש להקפיד לנקות אותם באופן קבוע כמו כן להמנע ולהשאיר
אותם מחוץ לחדרי השירותים.
לאחר סיום השיחה לפני כל מגע עם האוכל לשמור על היגיינת הידיים באמצעות אלכוג'ל ג'ל לחיטוי ידיים.

4.      שיעול / התעטשות- בעת שיעול ו/או התעטשות יש לכסות את הפה והאף. על מנת למנוע זיהום של הידיים מומלץ להתעטש / להשתעל לתוך נייר טישו או לחלק הפנימי של המרפק. במידה ומשתמשים בטישיו חשוב לזרוק את הטישיו לפח מיד בתום השימוש.

אלכו-ג'ל הינה הסדרה המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים . אלכו-ג'ל נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי: קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו.
הסדרה מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה על היגיינת הידיים בכל זמן ומקום, בעיקר היכן שלא ניתן לשטוף ידיים עם מים וסבון; במקומות ציבוריים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בגן ובבית ספר ואפילו בבית.
תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול לניקוי יסודי, פרו ויטמין B5 וגליצרין לשמירה על לחות ורכות העור. בנוסף משמשת הסדרה רופאים, אחיות וסגל רפואי במרפאות ובבתי החולים.
בסדרת אלכוג'ל פתרונות רבים המתאימים לשמירה על היגיינת הידיים:
Alco-Gel ג'ל יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון, פותחה במעבדות המחקר של מפעלי ד"ר פישר במטרה להפחית את הסיכון להידבקות במחלות ולסייע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו.
עומד בתקן הישראלי לחיטוי. מומחי בריאות קובעים: ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על-ידי שמירה על היגיינת הידיים. מכיל 70% אלכוהול, קמומיל, פרו-ויטמין B5, ואלוורה. מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית. מותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.

במגוון גדלים: 30 מ"ל,  100 מ"ל, 270 מ"ל, 500 מ"ל

בלעדי! אלכו-ג'ל מגבונים היגייניים לידיים לניקוי מהיר ויעיל בנוסחה הייחודית המשלבת אלכוהול לניקוי יסודי, גליצרין לשמירה על רכות העור ואלוורה להרגעת העור. תמיסה זו ספוגה במינון אופטימאלי במגבונים מבד רך, הארוזים הרמטית באריזות אישיות, ומספקים ניקוי יסודי בכל מקום וזמן. המגבונים אידיאליים לנשיאה בכיס, בארנק או בתיק.

לניקוי משטחים
אלכו-ג'ל Wipes לניקוי משטחים ואביזרים - מגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים. לשמירה מרבית על היגיינה בכל זמן ובכל מצב. ניגוב אחד וזה נקי! עומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים. מגבונים גדולים ועבים במיוחד. המגבונים מומלצים לשמירה על ניקיון משטחים מחיידקים  לפני כל מגע עם האוכל ,מגע עם מושב אסלה ועוד.20
20 מגבונים באריזה.

ניתן להשיג ברשתות  הפארמים, בתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים.

תשלובת ד"ר פישר משלבת למעלה מ-50 שנות ניסיון ומחקר, ידע רפואי ובינלאומי בפיתוח תכשירים מתקדמים לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי התרופות של ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור הבינ"ל המחמירים. תכשירי התשלובת הם בעלי המרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר, בעלי מוניטין בינ"ל וזוכים להצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.


You May Also Like

0 comments

תגובות