קולקציית הבועות Bubbles של OPI לקיץ

by - 17:34


OPI ענקית הלקים משיקה אוסף קיץ אחרון :
(Bubbles OPI - POP CULTURE (
שישה גוונים מבעבעים במהדורה מוגבלת וקופצנית !



ענקית הלקים הבינלאומית - OPI, משיקה לצד שלל הקולקציות העונתיות שלה, מהדורות מוגבלות ומצומצמות שיוצאות גם באמצע העונה. לרוב אלו יהיו אוספים מדליקים, שיתופי פעולה ענקיים ועוד בשורות אופנתיות.  גם הפעם הבשורה בקולקצייתPOP CULTURE (Bubbles)  היא בשורת המרקם!
6 גווני בסיס בקולקציה והם המאסט לקיץ 2018 – כשההשראה לגוונים הספציפיים נשענת על צבעוניות תרבות הפופ כולה ובפרט משקאות הגזוז התוססים וממתקי רטרו על המדפים שהביאה איתה. עוד מבשרת הקולקציה על מרקם חדש שטרם נראה כמותו בעולם הלקים והוא מרקם בועות ! גימור בועתי, הנחשף מיד במריחה הראשונה על הציפורן מענק מראה שובב ומודרני על הציפורניים.
Opi  משיקה לראשונה פורמולה חדשנית שיוצרת מרקם D-3 ייחודי , באמצעות בועות קטנות העשויות חלקיקים לבנים הנמצאים בתוך הלק, במריחתו מיד רואים את החספוס המגניב וכאשר הוא מתייבש ניתן להחליט אם רוצים לעבות את המראה בעוד שכבה או שלוק בועתי ולא אטום אולי מדליק מספיק !
האוסף מורכב מגווני הדובדבן, השמש והים וזו אינטרפרטציה נהדרת לקראת שלהי הקיץ. "עולם הנייל ארט עודנו מגמה בולטת בתחום האופנה ולכן הנועזים בעולם הזה תמיד יחפשו את החידוש הבא על הציפורניים", מסבירה מייסדת OPI ושגרירת המותג, סוזי וייס-פישמן. "עכשיו, כולם  יכולים לחקות את הטוטאל לוק על השטיח האדום החביב עליהן ואפילו את pinterest בקלות! אפקט הבועה משווה לוק דרמטי בגווניו הכהים, אך גחמני מתוחכם ומהנה בו זמנית". OPI ממשיכה להוביל טרנדים בתחום הציפורניים ולהיות הראשונה בשוק עם המגמות החדשות ולכן ביצוע נייל ארט פשוט יהיה ממש קל עם קולקציית תרבות הפופ".  
צילום: יח"צ OPI
אני ניסיתי את הלק האדום והוא ממש אדום בוהק חתיכי וסקסי במרקם עם עובי ויפה! היה לי קשה להבחין ממש בבועות עצמן אבל התוצאה היתה מושלמת ויש ללק משהו שונה במרקם. מתה על הלק הזה!

הגוונים בקולקצייה:
  1.  Hate to Burst Your Bubble- שמש שמש ושמש – צהוב לא רך בכלל אלא נועז וחצוף
  2. OPI Pops- POP-POP-POP! גוון אדום כתום –זו בדיוק השקיעה במרקם של בועות.
  3. Pink Bubbly- גוון ורוד פוקסיה תוסס – כמו גזוז בטעם סורבה מסטיק.
  4.  Pop Starגוון לילך שובב- נראה תמים עד שהופך בועות על הציפורניים!
  5. Days of Pop-  תזכורת לגוון הג'ינס הראשון בהיסטוריה , כחול תמים ונקי אבל כמובן באבלינג !
  6. Bumpy Road Ahead – עם הפנים קדימה ! הוא הכחול מהגלקסיה – מימדיות קצת אחרת עם נגיעות של כוכבים.
צילום: יח"צ OPI

הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק". הלקים של OPI איכותיים ועשויים מחומרים ידידותיים וללא מרכיבים מזיקים הידועים בתעשייה (ללא Toluene, DBP או פורמולהיד). הם  מצטיינים בעמידות יוצאת דופן, המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי.  מחיר: 65 ₪ לבקבוק. ניתן להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.  http://www.opi-israel.co.il/

You May Also Like

0 comments

תגובות