גם בחג הזה מנקים בקוויק

by - 12:59



מותג קוויק מרחיב את סדרת המטליות המצליחה ומציע לקראת פסח:
מטליות לניקוי כללי בניחוח נפלא של הדרים

אני לא מהמנקים בקדחתנות בפסח. אצלי נקי כל השנה. אחד המוצרים שאימצתי הוא המטליות של קוויק. נמצאות בכל אמבטיה או שרותים אצלי בבית ונשלפים מיד כשצריך! ומי שמנקה לפסח תמצא אותן שימושיות מאוד!



המותג קוויק, סדרת מוצרים לניקוי מהיר ויעיל, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק לקראת חג הפסח, מטליות לחות לניקוי כללי בניחוח חדש: הדרים.

מטליות קוויק הן מטליות לחות לניקוי יסודי כללי לקראת 'חג הנקיונות', חג הפסח. המטליות משמידות 99.9%* מהחיידקים ומיועדות לניקוי כללי יסודי לכל סוגי המשטחים. הניקוי עם מטליות קוויק מתבצע בצורה יעילה, מהירה ופשוטה ומותיר ניחוח רענן של הדרים. צבע המטלית צהבהב (בניגוד ללבן של אריזות הקוויק הקודמות שניסיתי) ויש להן ריח עוצמתי של הדרים!
 


כל אריזה מכילה 50 יחידות, ובעלת מכסה לשמירה על לחות המטליות לאורך זמן ומניעת התייבשותן. החל מיום 4.3.2018 ועד ליום 15.4.2018 במחיר מיוחד: 3 יח' ב- 18.90 ₪ ברשתות המזון.

מוצר זה מצטרף לסדרת המוצרים של קוויק, הכוללת מטליות לניקוי וחיטוי כללי, מטליות לניקוי בתוספת פורמולה דוחה אבק ומטליות לחות גדולות במיוחד לניקוי יסודי בגודל בלעדי – XL.  עוד בסדרה, מטליות ייעודיות לאמבטיה ולשירותים במגוון ניחוחות שונים. המטליות, לשימוש חד פעמי, מסירות לכלוך, מנקות ומחטאות משטחים בצורה מהירה, יעילה ופשוטה ומותירות ריח רענן של ניקיון.

ניתן להשיג ברשתות המזון השונות ובחנויות הפרטיות.

*עפ"י בדיקה שבוצעה במעבדות המכון למיקרוביולוגיה של מזון, עפ"י התקן הישראלי 1944.

You May Also Like

0 comments

תגובות