מתכוננים לפסח עם ג'ארו דופילוס של אלטמן

by - 12:53



פסח בפתח ואיתו גם המצות, ארוחות החג הכבדות ובעיות העיכול שמתלוות אליהן
מי לא מכיר את תחושת חוסר הנוחות בבטן שנגרמת לנו בתקופת החגים? 
אחד הפתרונות לנושא הוא שילוב חיידקים טובים בתזונה – פרוביוטיקה
אלטמן מציגה את - ג'ארו דופילוס - פרוביוטיקה בטכנולוגיה מתקדמת למערכת העיכול

מרגישים נפוחים? כבדים? לשיפור פעילות מערכת העיכול - ג'ארו דופילוס


אנטיביוטיקה, תרופות, מחלות ולחץ משפיעים עלינו ועל האיזון החיידקי שלנו. כיום ידוע שבגופנו חיידקים טובים המסייעים בתהליכים בגוף ומגנים עלינו נגד מחלות. כשהאיזון מופר זה משפיע עלינו – כאבי בטן, שלשולים או עצירות, גאזים, התקררויות ומחלות ועוד. בתחום העיכול, ארוחות כבדות ומאכלים קשים לעיכול כמו מצות, מעמיסים על הגוף ואנחנו מרגישים רע.
מסקרים שנערכו עולה כי כ- 85% מהאוכלוסייה סבלו בשנה האחרונה מאי נוחות במערכת העיכול.
מה ניתן לעשות? 1. להתכונן ולהכין את הגוף שיהיה במצב טוב כבר לפני החג, למשל באמצעות חיזוק מושבות החיידקים הטובים באמצעות אצידופילוס. 2. לקחת אנזימים כמו פרוביוטיק דייג'סט אחרי ארוחות כבדות. האנזימים חשובים במיוחד בגילים המבוגרים. כדאי גם לדעת שאכילת פירות וירקות באופן קבוע (raw foods) תומכת במערכת העיכול, בחיידקים הטובים ובאנזימים שנחלשים עם הגיל.

ג'ארו דופילוס הנו מוצר הפרוביוטיקה המוביל בקטגוריית העיכול. מיוצר בטכנולוגיית יצור מתקדמת המאפשרת את שרידות החיידקים במעבר במערכת העיכול ולכן נמצא יעיל יותר. המוצר מסייע למערכת העיכול, בעיקר במקרים של נפיחות וכבדות כמו אחרי ארוחת חג כבדה.
כמוסות ג'ארו מכילות 8 זני פרוביוטיקה (חיידקים ידידותיים) בטכנולוגיה מתקדמת המסייעים למערכת העיכול השבת איזון סביבת החיידקים בגוף. אלו הם  זני פרוביוטיקה בדוקים ורשומים מה שמבטיח עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
ג'ארו דופילוס של אלטמן מיוצר בטכנולוגיית ייצור ייחודית ומתקדמת, EPS, (enhanced probiotic system)   המאפשרת הגנה על החיידקים מפני חומציות הקיבה, ומבטיחה את מעברם בצורה תקינה למערכת העיכול.
אני ממליצה להתחיל כבר בנטילת ג'ארו דופילוס ולהכין את הגוף לקראת החג. מארז ג'ארו דופילוס מכיל 30 כמוסות, יש לקחת 1-2 כמוסות ביום.

מידע: ג'ארו דופילוס, אלטמן, 30 כמוסות, 79.90 ש"ח.

את ג'ארו דופילוס ומגוון מוצרי אלטמן ניתן להשיג ברשתות הפארם,
בתי טבע ובתי מרקחת ברחבי הארץ

You May Also Like

0 comments

תגובות