חומוס צבר ישראלי - במהדורת יום העצמאות ה-70!

by - 12:11


לקראת חגיגות ה- 70 למדינת ישראל, צבר משיקה
חומוס צברי ישראלי - במתכון נוסטלגי במהדורה מוגבלת

הכוכב האמיתי של חגיגות הנפנופים ביום העצמאות הוא ללא ספק - החומוס, אשר הפך במרוצת השנים למאכל הישראלי הלאומי. לפעמים נראה לי שאי אפשר להסתדר יום אחד בלי חומוס!

 לכבוד יום הולדתה ה-70 של המדינה, מביאה צבר לצרכנים את החוויה הישראלית האותנטית ומשיקה 'חומוס צברי ישראלי' - חומוס ייחודי, בעל מרקם רך ומשובח שנולד מתוך מתכון נוסטלגי של השף אבי לוי.
בחודשים האחרונים, בדק השף אבי לוי את מתכוני החומוס של צבר לדורותיהם וחיפש את החומוס האהוב והישראלי ביותר של צבר. לאחר שמצא את המתכון המיתולוגי הקלאסי של צבר, הכין אותו השף במטבחו וגילה כי אכן מדובר במתכון שטעמו מחזיר אותנו אחורנית לתקופה נוסטלגית של מדינת ישראל. 

'חומוס צברי ישראל' יושק במהדורה מוגבלת לרגל חגיגות יום העצמאות ה- 70 של המדינה, באריזה בולטת ואטרקטיבית בצבעי כחול-לבן ובמשקל 600 גרם. זהו חומוס במרקם קטיפתי במיוחד וטעים מאוד!


מדי שנה צורכים בישראל כ- 16,500,000 טון חומוס. לקראת יום העצמאות היקף המכר של החומוס גדל ב-70%, בהשוואה לשאר ימות השנה. יום העצמאות, המכונה גם "חג המנגלים" מביא לקפיצה משמעותית בצריכת חומוס, ביום זה בלבד צורכים הישראלים כ-27,000 טון חומוס. המוצרים הנמכרים ביותר במהלך החג הם החומוס הקלאסי, חומוס עם תוספת חריף וסלט כרוב אדום.

כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קרית גת.

ניתן להשיג החל מחודש אפריל ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המובילות ברחבי הארץ.

You May Also Like

0 comments

תגובות