טחינה עם המון גרגרי חומוס מצבר - הדרך הקצרה למסבחה

by - 17:23

סלטי צבר משיקה סלט טחינה חדש וייחודי: סלט טחינה עם תוספת של המון גרגרי חומוס (400 גרם): טחינה משובחת עם המתכון המסורתי והאהוב של צבר, בשילוב המון גרגירי חומוס רכים וטעימים. מדובר בשילוב הישראלי האהוב והמנצח של טחינה וחומוס. למעלה תמצאו ספירלת פפריקה  להשבחת הטעם ומפה הדרך למסבחה קצרה!
טחינה עם המון גרגרי חומוס - צילום: סטודיו אוסם

הטחינה החדשה של צבר היא טחינה עם גרגרי חומוס שיכולה לקצר דרך את הדרך למסבחה מהירה. היא טעימה מאוד ובעלת תכולת נתרן נמוכה (קצת פחות מ-300 גרם נתרן ל-100 גרם טחינה). הפלוס הראשון הוא הסידן וגרגרי החומוס שמוסיפים סיבים וערך תזונתי ומורידים את הערך הקלורי הרב של הטחינה. והפלוס השני הוא שהיא מקצרת את הדרך למיני מסבחה ביתית. העיקר שהיא טעימה! 
טחינה היא מאז ומתמיד מזון אהוב ונפוץ מאד במטבח הישראלי, בשנים האחרונות היא מככבת גם במסעדות הרחוב וגם במסעדות שף מוכרות. במקביל, ניכרת עלייה בשימוש וצריכת טחינה גם במטבח הביתי וישראלים משלבים אותה ביותר ויותר מנות ומתכונים טעימים.
לאחרונה יש עליה במודעות גם ליתרונות הבריאותיים של הטחינה – היא עשירה בברזל ומכילה סידן וזאת, ביחד עם טעמה העשיר והעמוק מקנה לטחינה את ייחודה. הטחינה נחשבת במקומות רבים ל"סופר פוד" ישראלי, שהוא גם אותנטי ושורשי וגם טעים במיוחד.
למעשה, הישראלים גילו מחדש את האהבה לטחינה!
כשרות:
טחינה עם המון גרגירים - בד"צ העדה החרדית
להשיג בכל רשתות השיווק

You May Also Like

0 comments

תגובות