חורף חם עם במבה וביסלי חדשים ובייגלה מצופה שוקולד

by - 11:29


אסם משיקה מהדורת במבה חורפית וחטיפים חדשים של ביסלי:  במבה MIX במילוי קרם נוגט וקרם בוטנים ביסלי HOT בדרגות חריפות שונות וביסלי מאנץ' ישראלי, ומחזירה למדפים גם את בייגלה שמיניות שוקולד, שזכה להצלחה רבה בחורף שעבר.

אם חשבתם שיהיה משעמם לחכות עד לחנוכה אז טעיתם. עוד לפני שתעוטו על הסופגניות תמצאו חטיפים שיעשו לכם כייף. ובחנוכה תוכלו להפתיע את האורחים עם משהו חדש ומיוחד. גם את הגדולים וגם את הקטנים.
במבה MIX קרם נוגט וקרם בוטנים ואסם בייגלה שמיניות מצופה שוקולד חלב
אסם מתכוננת לחורף חם ומפנק ומשיקה את במבה MIX קרם נוגט וקרם בוטנים, מהדורה מיוחדת של במבה במילוי המשלבת שני טעמים אהובים במיוחד. השילוב החדש והמפתיע מעניק חוויית אכילה חדשה של שילוב בין מלוח למתוק. סגמנט הבמבה במילוי מהווה כ- 20% ממכירות במבה בישראל.
בנוסף, לאור ההצלחה בחורף הקודם, מחזירה אסם את בייגלה שמיניות מצופה שוקולד חלב למהדורה נוספת בחורף הקרוב. השמיניות המלוחות האהובות מצופות  בשוקולד חלב שיוצר חיבור מושלם, ומייצר חווית אכילה כייפית ומפנקת לחורף.

ביסלי HOT ומאנץ'
ביסלי HOT, חטיף שפותח בשיתוף פעולה עם בני נוער, המגיע  עם שקיות תיבול בטעם פלפל צ'יפוטלה בדרגת חריפות קלה ('חריף בקטנה'), ופלפל חבנרו, בדרגת חריפות גבוהה לאמיצים בלבד ('חריף בטירוף'). ההשראה לחטיף החדש הגיעה מבני נוער, שהביעו רצון לקבוע בעצמם עד כמה החטיף שלהם יהיה חריף, להתנסות במשחקי אומץ עם החברים ולקחת את החריפות לקצה היכולת שלהם.
פותחים את שקית הביסלי, מפזרים מעט מהתבלין , משקשקים ואוכלים. מסוגלים יותר?
מפזרים עוד ועוד תבלין... עד לקצה היכולת.
החטיף השני הוא ביסלי מאנץ' ישראלי, מהדורה טעם מיוחדת המצטרפת למגוון טעמי סדרת ביסלי מאנץ' המציעה חווית אכילה של מיקס של ביסלי עם פיצוחים. המוצר פונה לבני נוער ולבוגרים-צעירים, ולכל חובבי החטיפים מכל הגילאים. ביסלי מאנץ' מצטרף לחגיגות שנת ה 70 למדינה עם ביסלי מאנץ' ישראלי- מיקס של טעמים, צורות ופיצוחים חדשים וישראליים במיוחד.

גלית מילוא, מנהלת תחום החטיפים באסם: "במבה במילוי קרם בוטנים וקרם נוגט מוסיפה גיוון בסגמנט המילוי, יוצרת ריגוש ויחד עם טרנד ה-MIX שצומח בקטגוריה אנו מאמינים שהמוצר ייתן מענה לצורך הצרכנים בחדשנות ובטעמים חדשים".  היא מוסיפה, "אסם דואגת להתעדכן בטרנדים החמים של הצרכנים ומערבת אותם כבר בשלב תהליכי פיתוח המוצרים.  לקראת החורף הקרוב ביסלי מפתיע עם חטיפים שצפויים להיות פופולאריים במיוחד בקרב הקהל הרחב. ביסלי הוט המייצר חוויית אכילה חדשה ומגיע בטעמים שלוקחים את החריפות לקצה, וביסלי מאנץ' שמרחיב את מגוון הטעמים שלו  עם מהדורה מיוחדת וישראלית מתמיד".

להשיג בכלל הרשתות
במבה במילוי

כשרות: בד"ץ העדה החרדית
להשיג בכלל רשתות השיווק
משקל ביסלי מאנץ' ישראלי: 40 גרם
משקל ביסלי הוט: 62 גרם
כשרות: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית שדרות, חרל"פ
משקל: 60 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ₪

בייגלה שמיניות מצופה שוקולד
כשרות: בד"צ ירושלים העדה החרדית, רבנות מקומית וחרל"פ
משקל: 40 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ₪
(אסם איננה מתערבת על פי חוק במחיר המוצר על המדף)

You May Also Like

0 comments

תגובות