מבצע 30% בקמדיס ל Cyber Monday & Black Friday

by - 16:29


לרגל ימי ההנחות הבינלאומיים Black Friday + Cyber Monday, חברת קמדיס יוצאת במבצע אטרקטיבי לרכישה באתר המקוון: 30% הנחה על כל מוצרי החברה באתר.
חברת "קמדיס", היא מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו-קוסמטיקה המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, אשר הוכחו קלינית ואף עוגנו בפטנטים. סדרות המוצרים שפיתחה החברה מיועדות לטיפול בתסמינים שונים של העור, החל מתסמיני יובש וגירוי בחילופי עונות ועד תסמיני פסוראזיס, אטופיק דרמטיטיס, אקנה, סבוריאה ודומיהן, הדורשים טיפול מקיף .

המבצע  יתקיים בין הימים: 22.11-26.11.18. לרכישה:  http://bit.ly/2RSuW4J
כל מוצרי 'קמדיס' אינם מכילים סטרואידים, פראבנים, SLS וצבעים מלאכותיים כמו גם אינם גורמים לתופעות לוואי ידועות. המוצרים כן מכילים ריכוז גבוה של תמציות צמחים טהורות, המקנה לפורמולות את הגוון הייחודי להן.  יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים.
סדרות המוצרים:
SEBO:  לקשקשים ועור קרקפת מגורה, אדמומי ומתקלף, בייחוד סביב אזור ה- T.
PSO:  שמפו + קרם טיפולי לקרקפת יבשה, מגורה ואדמומית הנוטה להתקלף. מתאים במיוחד לסובלים מתסמיני פסוריאזיס.  קרם הגוף מתאים לעור יבש מאד, הנוטה לפתח נגעים אדומים עם קשקשים. מתאים במיוחד לסובלים מתסמיני פסוריאזיס.
TOPIC:  לעור יבש מאד, מגורה ואדמומי בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים. מתאים במיוחד לסובלים מתסמיני אטופיק דרמטיטיס. בסדרה: ג'ל רחצה טיפולי וקרם גוף.
:DRY SKIN  סדרה לטיפול בעור יבש וסדוק. בסדרה: ג'ל לחות לרגליים וקרם ידיים עשיר.
SKIN RELIEF: לעור מגורה בעקבות עקיצות יתושים או גירויים אחרים. בסדרה: תחליב להקלה והרגעה מהירה.
מגוון מוצרי קמדיס, צילום: יח"צ

ניסיתי כמה וכמה מהתכשירים של קמדיס ואני ממליצה עליהם בחום. הם מכילים תמציות צמחי מרפא מהרפואה הסינית בשילוב המבוסס על מחקרים וניסויים. מעבר לכך, הם מכילים חומרים ידועים בהשפעתם על העור וללא פראבנים, ריחות מלאכותיים או חומרי שימור. הנה כמה מהתכשירים:

קרם לחות לידיים Skin Dry של קמדיס



מוצרי Topic לטיפול ביובש ואטופיק דרמטיטיס של קמדיס


סדרת AC-CLEAR לטיפול באקנה של קמדיס


Calming Lotion של קמדיס

ועכשיו גם ניסיתי את התכשיר להרגעת עקיצות וגירויים בעור של קמדיס. לתכשיר צבע חום בהיר שקוף חלקית, ומעט ריח צמחי והוא אכן מרגיע היטב גירויי עור. במסגרת המבצע הוא ימכר ב-31.20 ש"ח במקום 39 ש"ח.

You May Also Like

0 comments

תגובות