ליסטרין - לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים

by - 8:37




ליסטרין Advanced White היא שטיפת פה שמסירה ומונעת היווצרות כתמים ומכילה פלואוריד לחיזוק השיניים. לשטיפה זו פעולה כפולה: מכילה שמנים אתריים עוצמתיים שחודרים לעומק שכבת הפלאק ומפחיתים את רובד החיידקים לניקוי משטח השן. בנוסף טכנולוגיה מלבינה שאינה גורמת לשחיקה, מסירה כתמים ממשטח השן ויוצרת מעטפת הגנה למניעת היווצרות כתמים חדשים. 

בליסטרין  Advanced White התחלתי להשתמש כבר מזמן, כשעברתי טיפול אורתודנטי. מצאתי יתרונות רבים לשטיפה - גם מנקה, גם מלבין, גם מונע ריחות רעים וגם מחטא. שילוב פעולות בשטיפה אחת במאמץ קטן של דקה פעמיים ביום. השטיפה עוזרת לבעיה של הצטברות משקע וצביעה של השיניים כתוצאה משתיית קפה ויין אדום, שני הרגלים אהובים עלי שקשה לי לוותר עליהם. בנוסף, השטיפה מחטאת את הפה ועוזרת לריפוי פצעים, כאלו שנוצרים לעתים קרובות כתוצאה מטיפול אורתודנטי שסבלתי מהם מאוד (ועדיין סובלת כתוצאה משינויים בשיניים אחרי הטיפול האורתודנטי). מוצר מצויין שצמוד אלי!


ליסטרין הוא מותג שטיפות הפה המוביל בעולם! המותג יוצא בקמפיין פרסום חדש לListerine Advanced White תחת המסר "לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים" . לתוצאות תוך שבועיים יש להשתמש פעמיים ביום לאחר הצחצוח בכמות של 10 מ"ל, יש לשטוף את חלל הפה למשך 60 שניות ולירוק.



הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בנקודות המכירה וברשתות החברתיות והוא מציג את כוחו של חיוך עוצמתי בסיטואציות יומיומיות הדורשות תעוזה ואומץ.
חיוך עוצמתי נותן את התחושה העוצמתית, פותח דלתות וגורם לכם לבלוט בכל סיטואציה בחיי היום יום.
כשהחיוך לבן יותר הוא עוצמתי יותר וגורם לכם לתחושה טובה יותר, וכשאתם מרגישים
טוב יותר – אתם נועזים יותר.
כי מי יכול להגיד לא לחיוך כזה?

מטרת הקמפיין הינה להמשיך ולהטמיע את השימוש בשטיפת פה כחלק בלתי נפרד מסגנון החיים הבריאותי ולהדגיש את העוצמה של חיוך עם שיניים לבנות.

להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.


You May Also Like

0 comments

תגובות