טיפול והגנה על צלקות בקיץ

by - 12:10


הגנה על הצלקת מפני קרינת השמש חיונית למניעה ולמזעור היפר-פיגמנטציה. מה עושים?  קלו-קוט KELO-COTE UV  היחיד עם מסנן קרינה SPF30

כאשר נוצרת לנו צלקת, רובנו נוטים לחשוב שהצלקת תעבור מעצמה, ש"עד החתונה זה יעבור" ולא מטפלים בצלקת. חשוב לדעת שעם טיפול בצלקות – לא כדאי לחכות ויש לטפל בהן מהר ככל האפשר מיד עם נפילת הגלד או הסרת התפרים (על עור סגור ויבש). 

מנסיון אישי שלי בשימוש בקלו קוט, יש צורך להתחיל להשתמש מוקדם ככל האפשר מרגע הגלדת הפצע והווצרות הצלקת ולאורך זמן (צריך סבלנות). זה עוזר בהשטחת הצלקת ובמקרה של צלקת כתוצאה מכוויה העלים אותה לחלוטין!

רפא מציגה ג'ל יחיד מסוגו המתאים לטיפול בצלקות החשופות לשמש:

קלו-קוט UV היחיד עם  מסנן קרינה SPF30 הינו ג'ל רפואי למניעה וטיפול צלקות. קלו קוט UV מטפל בצלקות אדומות, כואבות ומגרדות, משטח צלקות בולטות, מאיץ החלמת צלקות קיימות ומונע היווצרות צלקות לא תקינות. הג'ל היחיד שגם מטפל בצלקת וגם מכיל מסנן קרינה 30 SPF ומתאים במיוחד לצלקות החשופות לשמש

קלו-קו
UV  מיועד למניעה וטיפול בצלקות הנגרמות מפציעות, ניתוחים, כוויות וטראומה בפנים, צוואר, ידיים, חזה או כל אזור בגוף החשוף לקרני השמש. הג'ל מאיץ את תהליך הריפוי של הצלקת, מרכך ומשטח אותה ומפחית אודם וגרד .
קלו-קוUV  נוח לשימוש ומתייבש במהירות (תוך 4-5 דקות),לאחר שהג'ל התייבש ניתן למרוח תכשירים קוסמטיים.
חשוב להקפיד להשתמש בג'ל לאחר שהפצע הגליד, או לאחר הסרת התפרים, רק על עור סגור ויבש (שאינו מפריש), תוצאות ראשוניות נצפות כבר לאחר כחודש ותוצאות מרביות לאחר מריחת הג'ל פעמיים ביום למשך 60-90 יום .
קלוקוט  UV   מכיל  15 מ''ל
מחיר: 178 שקלים

את מוצרי קלו-קוט ניתן לרכוש ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בתי מרקחת און ליין ובבתי המרקחת של קופות החולים

You May Also Like

0 comments

תגובות