אנטיסטקס (Antistax) לטיפול ברגליים עייפות

by - 16:24



אנטיסטקס (Antistax) ג'ל וטבליות מטפלים ברגליים עייפות, נפוחות ולסובלים מבעיות בורידי הרגליים. הסדרה מכילה תמציות טבעיות של גפן אדומה ותמצית מנטה. לטיפול ארוך טווח, או נקודתי למריחה של הג'ל כשהרגליים מציקות.


אינני סובלת מבעיית ורידים ברגליים אבל כמו כולם, לפעמים הרגליים כואבות אחרי מאמץ. לכן ניסיתי רק את ג'ל אנטיסטקס. מרחתי אותו אחרי יום מעייף וחם. צבעו כתמתם וריחו – ריח מנטה משולב בתה צמחי. מורחים ג'ל אנטיסטקס בתנועות מלמטה למעלה (מאיזור הקרסול לכיוון הברך) תוך הספגה. הוא נספג די מהר וגם הריח החריף משהו לא נשאר אחרי דקה שתיים. ההשפעה המיידית היא קרור נעים ואחרי כמה דקות מרגישים שהרגליים רגועות. האמת שלא הקדשתי הרבה תשומת לב לזה ורק הרגשתי נעים כך שהוא עובד. מומלץ לשמור את הג'ל במקרר אז אפקט הקרור ממש חזק. מעולה לימי הקיץ החמים!


סדרת אנטיסטקס, פרי פיתוחה של חברת התרופות בורינגר אינגלהיים, מבוססת על תמצית עלי גפן אדומה ((AS195® Vitis Vinifera, תרכובת ייחודית של ביו-פלאבנואידים, נוגדי חמצון רבי עוצמה. הסדרה כוללת תוסף תזונה טבעי בטבליות, לנטילה יום יומית. וג'ל עיסוי מקרר, המכיל גם תמצית מנטה, ומסייע בהקלה מיידית על רגליים כבדות ועייפות והרגעת העור. מחקרים קליניים הוכיחו, כי מוצרי אנטיסטקס משפרים את תפקוד כלי הדם ומטפלים ביעילות בבעיות אי ספיקה ורידית. המוצרים משווקים ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים, בקופ"ח מאוחדת ובבתי טבע. מחיר מומלץ לצרכן: ג'ל מקרר 79.50 ₪. טבליות לטיפול חודשי - 119.50 ₪.


23% מהאוכלוסייה המבוגרת בכל הגילאים סובלת מתסמינים שונים בוורידי הרגלים, ו-17% סובלים מבעיות ורידים כרוניות. תופעה המכונה בעגה הרפואית בשם, אי ספיקה ורידית (Chronic Venous Insufficiency). בין התסמינים הראשונים שיופיעו, יהיו רגליים עייפות וכבדות, הופעת נימים דקים (Spider Veins), נפיחות, עקצוצים וגרד. בשלב זה רוב האנשים אינם נוהגים לייחס את התסמינים לבעיית ורידים ואינם מבקשים טיפול. בשלב מתקדם יותר תופענה דליות (ורידים בולטים ומסולסלים), כאבים והתכווצויות, שינויים בעור ואף פצעים ברגליים. התופעה שכיחה יותר אצל נשים. ונוטה להתגבר לאחר הריונות. בין גורמי הסיכון לאי ספיקה ורידית: עמידה או ישיבה ממושכת, משקל עודף, היעדר פעילות גופנית, גיל ותורשה. 

טבליות אנטיסטקס נחקרו במחקרים קליניים: במחקר כפול סמיות, שבדק אנשים עם אי-ספיקה ורידית נמצא, כי: כעבור 3 חודשי טיפול אצל הנחקרים שנטלו טבליה אחת ליום (360 מ"ג), היתה ירידה משמעותית בבצקות ובנפיחות ברגליים (הבדל של 100 מ"ל נוזל באנטיסטקס, בהשוואה לפלצבו). המטופלים דיווחו על הקלה גם בתחושת הכבדות, בכאבים, בתחושת הנימול והעקצוץ.

רותי קולס, רוקחת ראשית בחברת פרמשלום, יבואנית סדרת אנטיסטקס: "בסקר שערכנו בישראל, לקראת השקת אנטיסטקס גילינו, כי שני שליש מהנשאלים סבלו מרגלים נפוחות, כאבים ברגלים, ורידים בולטים ובצקות בשנה האחרונה. נתון זה מתאים גם למחקרים שנערכו באירופה. בנייר עמדה שפרסם ב-2016, ממליץ איגוד הדרמטולוגים הגרמני על השימוש בטבליות תמצית עלי הגפן האדומה כחלופה טיפולית עם תיעוד קליני באיכות גבוהה במיוחד. הטיפול בטבליות מתאים גם בשילוב טיפול כירורגי. 

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

You May Also Like

0 comments

תגובות