פיצוחי מיה למונדיאל!

by - 12:08


יצרנית המזון הישראלית "מיה", מציגה לקראת מונדיאל 2018 את "סדרת המונדיאל"- סדרת פיצוחים מגוונת לאירוח. סדרת הפיצוחים של מיה כוללת: גרעיני חמניה קלויים (גרעינים שחורים); גרעיני דלעת קלויים (גרעינים לבנים) ; אגוזי קשיו קלויים; גרעיני אבטיח קלויים;בוטנים קלויים; פיסטוק קלוי; שקדים קלויים; קבוקים עם שומשום; אלמנדוס ועוד
פיצוחי מיה מונדיאל צילום אבי לוי

..
גרעיני חמניה קלוייםמקור טוב לשפע מינרלים, ברזל, סידן אבץ ועוד. 150 גרמחיר מומלץ לצרכן 5.90-6.90 ₪ ערכים תזונתיים ל-100 גר: 582 קלוריות; 19 גרם חלבון; 50 אחוז שומן.
גרעיני דלעת קלויים– מקור טוב לשפע מינרלים, בדגש על אבץ החיוני לשמירה על בריאות העור והשיער. גרעיני הדלעת עשירים בעיקר בחומצות שומן חד בלתי רוויות אשר מסייעות בהפחתת הכולסטרול ה"רע" LDL ובהגברת הכולסטרול ה"טוב" HDL. . הם עשירים גם בחומצות שומן מסוג אומגה 3 ומסייעים במניעת הסתיידות עורקים, הפחתת לחץ דם ומניעת הפרעות בלב ובמערכת כלי הדם.200 גר. מחיר מומלץ לצרכן 7.90-8.90 ₪ ערכים תזונתיים ל-100 גר: 580 קלוריות; 24.5 גרם חלבון; 46 אחוז שומן.
אגוזי קשיו קלוייםאחד האגוזים האהובים בישראלמקור טוב לנוגדי חימצון וחלבונים, שפע מינרלים, אבץ, אשלגן, זרחן, סידן, מגנזיום ועוד200 גר.
מחיר מומלץ לצרכן 23.90 עד 22.90 ₪ ערכים תזונתיים ל-100 גר: 553 קלוריות; 18 גרם חלבון; 46 אחוז שומן.
אז מה דעתי על הפיצוחים? ניסיתי את הקשיו הקלוי והגרעינים הלבנים. טעים וכייף, אבל עדיף לא להגזים  כי יחד עם הערך התזונתי הטוב מגיעה כמות מלח ואחוז שומן שיקלקל לכם את הדיאטה אם לא תיזהרו.
מיה מובילה את תחום מוצרי האפייה בישראל ומחזיקה כשליש (!) מנתח השוק. מיה מהווה אחת משלושת השחקניות המובילות בתחום התבלינים ובתחום מוצרי האפייה היא מובילה את השוק. החברה מגלגלת מחזור של כ-130 מיליון ₪ בשנה והינה אחת הספקיות הבולטות למותגים הפרטיים בניהם שופרסל ורמי לוי. מיה יוזמת מבצעים עמוקים ומנגישה את המוצרים ללקוחותיה בתקופות החגים.
95 אחוזים מתוך המוצרים, מיוצרים ונארזים במפעל מיה במישור אדומים בקווי הייצור השונים: קו השוקולד, קו התמציות, קו האבקות, קו ריבות החלב וכו'… הייחוד של מוצרי מיה הוא במגוון המוצרים המיוצרים ונארזים תחת קורת גג אחת, תחת אותה הנהלה, בקרת איכות ופיתוח וע"י כך מתאפשרת ראייה רחבה יותר, החושבת על הצרכן הסופי. המותג מציע מוצרים באיכות מעולה, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם ובמחירים שווים לכל נפש. "מיה" מאפשרת לכל צרכן – שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר –  כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות.
חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד.
כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאותכל מוצרי האפייה פרווה למעט ריבות החלב , מיוצרים ונארזים בסביבה חופשית מגלוטןניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

You May Also Like

0 comments

תגובות