חגיגת טיפוח בג'יימס ריצ'רדסון

by - 17:53


חגיגת טיפוח פנים וגוף
בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

מוצרי הטיפוח מהמותגים המובילים - השני ב 50% הנחה!
ג'יימס ריצ'רדסון- צחי גונדולה- קרדיט צילום לירון בוזגלו


זה הזמן לשדרג את שגרת הטיפוח שלך! עם הטבה כזו בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, את יכולה לפרגן לעצמך את מיטב מוצרי הטיפוח שתמיד רצית...

בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מבינים שאת לא טסה בכל יום... לכן, באופן שוטף החנות שוקדת לייצר עבורך- הנוסעת, הזדמנויות חדשות, מבצעים חדשים אירועים וטעימות ערבות לחך, שיהפכו את חוויית הטיסה שלך לייחודית, לכזו שלא תרצי לפספס.

מידי חודש, ניתן ליהנות בחנות ממגוון אירועים ומתחמים חדשים המציעים מבחר מותגים במחירים מיוחדים שהופכים כל רכישה לחגיגה של ממש.

החל מה- 11/6 ועד ה- 9/7 - יוצעו מגוון רחב של מוצרי טיפוח גוף ופנים בהטבה של מוצר שני ב- 50%!
           
המותגים המשתתפים: אסתי לאודר, קליניק, לנקום, סיסלי, אליזבת ארדן, ג'יבנשי ועוד.

במסגרת חודש הטיפוח בחנות ג'יימס ריצ'רדסון ו-50% הנחה על מוצר שני, הוצבו בדיוטי פרי גונדולות המציגות מוצרי טיפוח עליהם ממליצים טיטי איינאו, נטלי דדון, לאה שנירר וצחי קומה במסגרת שגרת הטיפוח האישית שלהם.

טיטי איינאו, דוגמנית
כמי שנמצאת באופן קבוע מול מצלמות, עור פנים יפה ומטופח לא רק חשוב לי באופן אישי – אלא גם חשוב עבור הקריירה שלי. טיפ טיפוח ממני: לא משנה איזה עור יש לך – להשתמש בקרמים ללילה שמעניקים לעור הזנה ועובדים בשבילך בשעות השינה.רביעיית המוצרים המנצחים שלי מהמבחר בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי שמשתתף בהטבת שני ב-50% של חודש הביוטי:

זוג 1: לפתוח את היום עם צמד מנצח
Liquid Facial Soap של קליניק – משיטת 3 השלבים של קליניק שמשלבת מוצרי ניקוי, הסרת תאי שומן ולכלוך וקרם לחות. אחריו עור הפנים נותר נקי, רענן ומואר.
Sisley Black Rose Skin Infusion Cream – מייד אחרי הסבון של קליניק: קרם לחות של סיסלי , קרם רך ומפנק שמעניק לעור שלי לחות לזמן רב.

זוג 2: שדרוג שגרת טיפוח הלילה
אליזבת' ארדן Ceramide Night Cream – לפני השינה לא מוותרת על קרם לחות ללילה שמאזן את העור, מלחח אותו ובבוקר העור נראה רך ומלא ברק.
קלרינס
Super Rest Eye Cream – קרם עיניים הוא חלק משגרת הטיפוח שלי. הוא מפחית נפיחויות מתחת לעיניים ומעניק להן מראה צעיר

נטלי דדון, דוגמנית ואשת עסקים
במסגרת העבודה שלי, אני מאופרת סביב השעון. יוצא שלא פעם אני מגיעה הביתה באפיסת כוחות ורק חולמת להיכנס כבר למיטה. ביג נו נו! טיפ טיפוח ובכלל – טיפ לחיים: בנות, בשום אופן לא ללכת לישון ללא הסרה יסודית של האיפור, שטיפת פנים יסודית וקרם הזנה לפנים.שני זוגות המוצרים שלי ממבחר מוצרי הטיפוח של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי:


זוג 1: סיירת הזנת העור
שיסיידו Revitaliz Face Cream – קרם מזין של שיסיידו המשפר את מראה העור. מעניק לעור שלי חיות וברק.
אליזבת' ארדן
Ceramid Serum 60gr – מריחה מפנקת ומקדימה ללחות של שיסיידו: סרום מעולה שמזין את העור בבוקר בקפסולה אחת. העור הופך לרענן ומלא חיים ומהווה בסיס מושלם לאיפור וללחות.

זוג 2: טיפוח העיניים
Estee Lauder Resilience Eye Cream – את אזור העיניים חשוב לטפח עוד מגיל צעיר. אני מורחת בטפיחות קלות מתחת לעיניים ובאזור העפעפיים, והעיניים זוכות למראה רענן ומתוח.
לנקום
Bi-facil Visage Make Up Remove – אחרי יום עבודה של צילומים אני מסירה את איפור העיניים עם זה קל ומהיר ולא מותיר סימני איפור.

לאה שנירר, מאמנת לאורח חיים בריא
לחות העור ושמירה על הזנתו חשובים בישראל במיוחד, לאור השמש החזקה. טיפ לעור מטופח ורענן: כדי למרוח סרום לילה באופן קבוע, המחדיר חומרים מזינים לעור הפנים. אני עושה זאת בכל לילה!
רביעיית מוצרי הטיפוח המנצחים שלי מתוך המבחר של הדיוטי פרי:

זוג 1: צמד המוצרים המנצחים של קליניק
Clinique Smart Custom Face Cream Cream Dry – קרם לחות בעל מרקם רענן שמשאיר לי את העור חלק וקטיפתי. בסיס מושלם לאיפור.
Clinique Cleansing Eye M/u Re Solvent – בסוף יום אני מנקה את הפנים מאיפור ובמיוחד באזור העיניים. התכשיר של קליניק מוריד את האיפור במהירות ובקלות.

זוג 2: סרומים מנצחים
אליזבת' ארדן Ceramide Adv Repl& Res Caps – לא מוותרת על סרום הקפסולות של אליזבת' ארדן . סרום בעל מרקם עדין וקליל שחודר לעור ומחייה אותו. כל כמוסה מתאימה לשימוש אחד.
אסתי לאודר
Eye Concentrate Matrix Duo – אזור העיניים רגיש ביותר ויש להזין אותו מידי יום. אני משתמשת לצורך כך בסרום שבמארז המשתלם של צמד מוצרי העיניים של אסתי לאודר שגורם להן רעננות במיוחד.

צחי קומה – מגיש טלוויזיה ורדיו
כל גבר חייב להתייחס אל הגוף ולעור הפנים שלו כאל מקדש וכלי עבודה. חדר כושר כושר ותזונה נכונה ומותאמת הם דרך החיים שלי. מלבד כל אלו, כשאני קם בבוקר אני רוחץ את הפנים בסבון פנים לעור מעורב ולאחר מכן אני מורח קרם לחות עם מקדם הגנה ומשתמש בבושם באזורים שלא נחשפים על מנת שלא יווצרו כתמי שמש. לפני השינה אני מנקה את עור הפנים בעזרת מי פנים ומזין את העור בקרם לחות.

טיפ שלי: אחת לשבוע אני מורח מסיכת לחות ובנוסף גם משתמש בפילינג.

4 המוצרים עליהם אני ממליץ:

זוג 1: לשגרת הטיפוח היומיומית
ביותרם – Force Supreme Men Gel – ג'ל לחות נעים ועדין, שמעניק הרגשה רעננה לעור.
אסתי לאודר Perf. clean: מוצר משלים ללחות – ג'ל עדין לניקוי הפנים של אסתי לאודר כי חובה להכניס את ניקוי הפנים לשגרת הטיפוח היומית. השימוש קליל: רק צריך להקציף מעט מהג'ל על כפות הידיים ולעסות בו את עור הפנים – והעור נותר רענן ונקי.

זוג 2: המפנקים
קליניק Smart Custom Face Cream Cream Dry – קרם לחות והגנה לגבר של קליניק. קרם בעל מרקם קליל, שמספק לעור לחות לאורך כל היום. נספג במהירות ומתאים לסוג העור שלי במיוחד.
Estee Lauder Perf. clean Foam Clean Mask – אחת לשבוע אני נוהג להשתמש במסיכת ניקוי והעור נותר ללא סימני עייפות או מתח.

You May Also Like

0 comments

תגובות