חגיגת שפתונים בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

by - 18:30


חגיגת שפתונים
בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

השפתונים מהמותגים המובילים בהנחות מיוחדות!
 
צילום יח"צ

בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי מבינים שאת לא טסה בכל יום... לכן, באופן שוטף החנות שוקדת לייצר עבורך- הנוסעת, הזדמנויות חדשות, מבצעים חדשים אירועים וטעימות ערבות לחך, שיהפכו את חוויית הטיסה שלך לייחודית, לכזו שלא תרצי לפספס.

מידי חודש, ניתן ליהנות בחנות ממגוון אירועים ומתחמים חדשים המציעים מבחר מותגים במחירים מיוחדים שהופכים כל רכישה לחגיגה של ממש.

החל מה- 14/5 ועד ה- 11/6 יוצעו מגוון רחב של שפתונים מהמותגים המובילים שישלימו את תיק האיפור שלך, בהנחות של 25% ו- 50%:

מגוון שפתונים בהנחה של 25%:  טום פורד, דיור, לוריאל, לנקום, מאק ועוד.
מגוון שפתונים בהנחה של 50% : לוריאל, לנקום, מאק ועוד.

בנוסף, המותג BOBBI BROWN משיק סדרת שפתונים חדשה: CRUSHED LIP COLOR .
השפתונים החדשים מעניקים מראה טבעי, הם עמידים למשך 8 שעות, מרגיעים את השפתיים ובעלי  צבע עתיר פיגמנטים.

לרגל ההשקה, בין התאריכים הללו יוצב בחנות ג'יימס ריצ'רדסון מתחם יופי מרהיב מבית בובי בראון, אליו יוזמנו הנוסעות להגיע ולבחור את גוון השפתון המתאים להן. כל שצריך הוא להצטלם באפליקציה ייחודית המוצבת במתחם, לבחור את גוון השפתון הרצוי, והאפליקציה תציג כיצד נראה אותו הגוון שנבחר על השפתיים שלך.

מחיר שפתוני CRUSH COLOR LIP  - 32 דולר.
להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

מאסטר האיפור מורן "מילקי" סטויצקי מנדבת טיפים:

·         נסי להישאר באותה משפחה של גוונים עם הסומק והשפתון שלך, על מנת לשמור על הרמוניה בפנים, במיוחד אם בחרת בשפתון בגוון מועצם.

·         לעמידות לטווח ארוך, גם אם לא מדובר בשפתון עמיד, תני נשיקה אמיתית לטישו, חכי כמה דקות ושימי שכבה נוספת של שפתון. שפתון איכותי יעניק פיגמנט לשפתיים ועמידות גבוהה יותר.

·         אחרי שמרחת שפתון אדום, או כל שפתון כהה, קחי את האצבע המורה וסיגרי את השפתיים מעליה, זה יוריד שאריות שפתון מפנים השפתיים ויוודא שלא יהיו תקריות של שפתון על השיניים.

·         אם את אוהבת להשתמש בעפרון שפתיים, שימי לב שהגוון תואם לשפתון. תמיד כדאי למלא את השפתיים עם העיפרון טרם מריחת השפתון ולא להישאר רק במסגרת השפתיים. זה תורם לעמידות וגם לאחידות הגוון.

·         טיפ מנצח לבחירת שפתון אדום-
גוונים קרים יעבדו מצוין על ברונטיות, בעוד גוונים חמים וכתמתמים יעבדו מצוין על בלונדיניות וג'ינגיות. כמובן, שימו לב, שלכל כלל יש יוצא מן הכלל.

·         מכירה את זה שלא הספקת לעבור בבית, את אחרי יום עבודה עמוס ואת חייבת להראות רעננה ברגע?
תמיד שימי בתיק שפתון אחד דומיננטי (עדיפות לאדום), כך, אם תצטרכי להראות מתוקתקת ברגע- את מסודרת.

·         השפתון הכהה שיש לך יכול להיות גם עדין!
קחי מעט ממנו על האצבע וטפחי בעדינות על השפתיים (כשהן בצורת נשיקה זה הכי קל)- יתקבל פיגמנט בהיר ורענן.

הקיץ הקרוב, ימשיך להתאפיין במראה של פנים נקיות, רעננות, מייקאפ בלי מייקאפ. גם הצבעים הנועזים יונחו בטפיחות על העור של מין חוסר מושלמות שכזו. שפתון שיוכל להיות גם סומק רענן על פנים נקיות מאוד יאפיין את הקיץ הקרוב, רק לא לשכוח לטשטש היטב עם האצבעות! אנחנו רוצות מראה רענן לא ליצני.

You May Also Like

0 comments

תגובות