מוצרים חדשים לתחילת השנה

by - 12:04



מוצרים חדשים הושקו לאחרונה ביניהם מארז רוגלעך וחלוה של שוק של אחוה, מגשית תיבול איטלקי קפוא של דורות, סדרה חדשה "אח של ביסלי", במבות חדשות ורומנטיות וקרקרים של לחמית בטעמים של עשבי תיבול וזיתים.

חלוה אחוה של שוק

חלוה של שוק עם תוספות של פירות יבשים, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, שיש ופולי קקאו ופיסטוק במארזים אטומים של 200 גרם ימכרו בחנויות והסופרים במחיר היכרות של 5-6 ש"ח. החלוה מכילה ריכוז גבוה של טחינה (מעל 50%), מרקמה אינה דביק וההרגשה היא כמו בשוק שם קונים את החלוה עם התוספות לבחירה.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.



מארז רוגלעך 400 גרם של אחוה – מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד

חברת אחוה השיקה מארז ענק של 400 גרם במחיר נוח של 7-8 ש"ח. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים פריך ממולאות קרם שוקולד, נימוחות בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. הכי טוב לחמם לפני ההגשה!
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.


מגשית תיבול קפואה של דורות – בישול איטלקי

מגשית קפואה עם 8 קוביות תבלינים של עשבי תיבול לבישול איטלקי: בזיליקום, אורגנו, פטרוזיליה, טימין, שום. מחיר 8-12 ש"ח למגשית 8 יחידות בסך כולל של 70 גרם.
התבלינים משדרגים כל תבשיל במהירות וחוסכות המון עבודה במטבח. המגשית מצטרפת למגשיות השונות של דורות, ביניהן שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד.
מתאים להמון תבשילים ולרוטב פיצה. אני מאוד אוהבת את המוצרים של דורות והם אצלי קבוע בפריזר. הנה כמה מתכונים בשימוש בהם: מרק ירוק בניחוח איטלקי, ערוק – לביבות ירק עיראקיות.
כשר פרווה בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.


"אח של ביסלי" - סדרה חדשה למותג ביסלי

סדרה חדשה מצטרפת למותג ביסלי הותיק. שלושה טעמים חדשים של ביסלי: ספייסי צ'ילי, מעושן וסלסלה פיקנטית. החטיף החדש מאופיין בצורות המזכירות ביסלי, אך מיוצר מתירס, מה שהופך אותו לבעל מרקם קראנצ'י, קליל ומתפצח. לסדרת החטיפים החדשה קוראים "אח של ביסלי"- מצד אחד "אח של ביסלי" דומה לביסלי הקיים: לשניהם צורות ייחודיות, טעם עוצמתי וקראנצ'יות אך מצד שני הוא אחר לגמרי ומציע חווית אכילה חדשה ושונה מביסלי, או במילים אחרות: "בול כמו ביסלי אבל אחר לגמרי". 
הנסיין חובב הביסלי טעם אותם וממש אהב. הטעמים מאוד מודגשים, עוצמתיים יותר משל ביסלי. הספייסי צ'ילי מלוח מאוד ומכיל תכולת נתרן מאוד גבוהה, לכן אנו ממליצים יותר על הסלסה הפיקנטית ועל המעושן.
המוצרים ללא גלוטן. מחירם 4-4.5 ש"ח.
כשר פרווה בד"צ העדה החרדית  


במבות חדשות: במבה לבבות ובמבה חצי-חצי במילוי קרם וניל ובראוניז

לקראת לוולנטיינס תוכלו להתפנק בבמבות מיוחדות רומנטיות, במבה לבבות ובמבה בטעמים חדשים מיוחדים. הבמבה לבבות בטעם הרגיל האהוב של במבה ובמבה ממולאת זה היה פגז, אהוב עלינו מאוד!
במבה לבבות 60-80 גרם, במבה במילוי קרם וניל ובראוניז 60 גרם. מחיר 4.5-5 ש"ח.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ ירושלים העדה החרדית 

קרקר לחמית אוסם בטעמים חדשים: זיתים ועשבי תיבול

לסדרת לחמית של אוסם נוספו שני טעמים חדשים. לחמית זיתים המכילה זיתים בשני צבעים ולחמית עשבי תיבול עם רוזמרין, אורגנו וטימין. אלו קרקרים בחיטה מלאה המצטרפים לסדרת הקרקרים של לחמית: כפרית, אגוזים, חיטה מלאה, 5 דגנים, שיפון, סובין חיטה, חיטה מלאה ודבש, חיטה מלאה ובצל ואף ללא גלוטן. הקרקרים טעימים מאוד!
כשר פרווה בהשגחת בד"צ ירושלים העדה החרדית


You May Also Like

0 comments

תגובות