מבצעי סופעונה ברשת "למטייל"

by - 15:45



סוף עונה ברשת "למטייל", עד 50% הנחה על קולקציית אופנת החורף ב"למטייל". ביגוד חורף איכותי הכולל מעילי פוך, סופטשלים, מעילי פליס מעולים ועוד.  
דוגמאות-
·         מעיל Marmot Featherless Jacket לגבר-  860 ₪ בלבד! (במקום 1230 ₪)
·         חולצת מיקרו פליס לנשים WILDCAT - 80 ₪ בלבד! (במקום 160 ₪)
·         מעיל גשם תוצרת WILDCAT - 100 ₪ בלבד! (במקום 200 ₪).

עד ה- 28/2
בסניפי רשת "למטייל"
רשת למטייל- מעיל Marmot Featherless Jacket- 860 שח.


רשת "למטייל"- מעיל Marmot Featherless Jacket – 860 ש"ח
המעיל החדש של מרמוט החברה המובילה היום בפיתוחים טכנולוגיים בביגוד מטיילים ויום יום. המעיל נקרא Marmot Featherless Jacket, אידיאלי למגוון פעילויות של מזג אוויר קר. המהדורה החדשה המהפכנית 3M ™ Thinsulate ™ Featherless,  מעניקה בידוד עמיד ברטיבות (בניגוד למעילי פוף נוצות).
המעיל נחשב לפורץ דרך בתחום הטכנולוגיה התרמית וזאת בגלל חומרי טקסטיל מתקדמים ועיצוב יפהפה ופונקציונלי.
יתרונות המעיל:
  1. ביחס למעיל סינטטי הצליחו להגיע למעיל שרמת הבידוד שלו כמו של פוך
  2. החומר עצמו לא סופג מים. משקל המעיל קטן והוא נדחס גם לגודל קטן .
  3. תחזוקה מאוד נוחה (בניגוד למעיל פוך בעל נוצות ).
מחיר - 860 ₪ בלבד! (במקום 1230 ₪) במחיר סופעונה  עד ה- 28/2
להשיג בסניפי רשת "למטייל"
  

רשת "למטייל"- חולצת מיקרו פליס לנשים WILDCAT – 80 ש"ח
חולצות מיקרו פליס הנן פתרון לשכבת בידוד דקה, קלה ומבודדת. מתחת למעיל בשטח, על מדרונות החרמון או האלפים וביום יום. מיקרו פליס מבית WildCat במחיר אטרקטיבי!
חולצות מיקרו פליס הנן פתרון לשכבת בידוד דקה, קלה ומבודדת. מתחת למעיל בשטח, על מדרונות החרמון או האלפים וביום יום. מיקרו פליס מבית WildCat במחיר אטרקטיבי!
עם צפיפות של 100 גרם פליס למ' בד, חולצות מיקרו פליס WildCat מעניקות בידוד איכותי במשקל ובנפח קטן, ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. החולצות תפורות בגזרה נשית, נוחה וארגונומית, ומתאימות לפעילות בתנאי קור. תפרים שטוחים ורוכסן 1/4 באזור הצוואר מספקים נוחות בלבישה ויכולת להתאוורר כאשר הטמפרטורה עולה, או כשאנו פעילים.
מחיר- 80 ₪ בלבד! (במקום 160 ₪). נמכר ב 50% הנחה, עד ה- 28/2
להשיג בסניפי רשת "למטייל"



רשת "למטייל"- מעיל גשם תוצרת WILDCAT – 100 ש"ח
מעיל הגשם מבית WILDCAT הוא פתרון טוב ונוח למטייל בעיר ובשטח. היתרון הגדול שלו נמצא בנוחות ובפרקטיות השימוש. ראשית, המעיל כולו מתקפל ונדחס לתוך כיס פנימי ובו רצועות קשירה נשלפות. כך, תוכלו לשאת אותו אתכם בכל עת בתיק יום, או לקשור אותו לתרמיל הטיול. כובע מלא ומתקפל לתוך הצווארון במידה ולא תרצו להשתמש בו. שנית, הרוכסנים גדולים ופתחי הכיסים הקדמיים רחבים. אלו מאפשרים לבישה ורכיסה של המעיל עם כפפות, והסתרתן בכיסים בשעת קור. שרוכי הידוק סביב המותנים והצוואר יאטמו אתכם בפני רוחות וגשמים. כך, אפשר להמשיך להסתובב בשאנז אליזה, גם כשחורף והגשם מטפטף על העורף. חשוב לא פחות, המחיר. המעיל של נמכר במחיר אטרקטיבי. המעיל בעל תפרים מולחמים.
שימו לב, המעיל אינו מתאים לפעילות גופנית מאומצת בתנאי גשם. זאת משום שבד המעיל אטום למים. לרכיבת אופניים, טיפוס הרים מאומץ וספורט חורף, עליכם למצוא מעילים ייעודיים.
מחיר- 100 ₪ בלבד! (במקום 200 ₪). נמכר ב 50% הנחה, עד ה- 28/2
להשיג בסניפי רשת "למטייל"

You May Also Like

0 comments

תגובות