חומרי יצירה בקרביץ ליום המשפחה

by - 14:50



חומרי יצירה בקרביץ - במיוחד ליום המשפחה. קרביץ, מציגה לקראת יום המשפחה מגוון של חומרי ומוצרי יצירה איכותיים ומקצועיים של מיטב המותגים  שיביאו לחוויית משפחתית מהנה ויצירתית.
חומרי יצירה בקרביץ ליום המשפחה


במסגרת זו מציעה קרביץ בסניפיה ערכות יצירה מבית ARTISH. ערכות יצירה ייחודיות המכילות בתוכן את כל מה שהילדים צריכים: כרטיסיות הדרכה, חומרי עזר נלווים- טושים, דבק וכד'. מחיר 39 שקלים.


 עוד מציעה קרביץ את מגוון מוצרי וואשי טייפ, נייר דבק צבעוני ומעוצב מבית M3. סקוטש וואשי טייפ מגיע במגוון עיצובים והדפסים – חלק, מחוספס, מנוקד, פרחוני, ועוד. הסקוטש וואשי טייפ מאפשר ליצור בקלות ובכיף מגוון של חפצים בעיצוב אישי והשימוש בו קליל, כיפי ופשוט. הוואשי טייפ של סקוטש נמכר בגליל באורך של 10 מטרים,  שהיתרון הוא בכך שניתן ליצור ולעצב באופן חופשי ללא חשש שגליל הדבק יסתיים באמצע המלאכה.

סקוטש וואשי טייפ ניתן להשיג בחנויות קרביץ במחיר מומלץ לצרכן של החל מ 9.90 שקלים לגליל של 10 מטרים.

 
לחובבי הצביעה, מציעה קרביץ  את מיטב מותגי הצבעים ובהם מילאן, קריולה, קריוקה, מאפד פנטל פליקן. בסניפי קרביץ ניתן למצוא גם  בצקים בקופסא וכן פלסטלינה בצבעים שונים ממותג אומגה וכן DAS  בצבעים חום ולבן במשקלים של 1/2-1 ק"ג.

בתחום  הגזירה מציעה קרביץ גדלים שונים של מספריים, מספריים ללימוד גזירה, מספריים בטיחותיות וכן מספריים לשמאליים.

עוד ניתן להשיג בקרביץ ניירות בגדלים שונים,  גיליונות וכן גדלי חצי גיליון שמינית גיליון של בריסטולים לבנים וצבעוניים וכן בצבעים זוהרים. בנוסף גיליונות מפל וכן גיליונות סול ופוליגל. ניירות אורז וניירות ממוחזרים וכן ניירות קרפ בצבעים שונים .

בתחום הדבקים מציעה קרביץ דבק פלסטי לבן וכן דבקי סטיק ממגוון מותגים כגון UHU ופנטל, דבק ספרי , דבקים חזקים מסוגים שונים ודבקי ג'ל של המותג 3M.


 למגוון נוסף ופרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר קרביץ: http://www.kravitz.co.il/
 
***קרביץ הינה הרשת המובילה והוותיקה בישראל עם וותק, ניסיון ומומחיות של 90 שנה בתחום מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, חומרי יצירה ופנאי, דיגיטל, סלולר ומחשוב ואביזרים משלימים. קרביץ מציעה היום ב- 80 סניפיה ברחבי הארץ חווית קנייה ובחירה מתוך מגוון רחב ביותר ברמות איכות ומחיר שונות, המציעות את הקנייה המשתלמת ביותר.

You May Also Like

0 comments

תגובות