רשת בר בשמים משיקה את הבושם Lustful לכבוד חגיגות הסילבסטר

by - 20:53



לכבוד חגיגות הסילבסטר: רשת בר בשמים-  FEEL PERFUME BAR משיקה את הבושם LUSTFUL, להרגיש כובשת מבלי להתאמץ!
 
FEEL PERFUME BAR צילום מיכאל טופיול


FEEL PERFUME BAR, מותג בשמים הפועל בקונספט ייחודי של בר בשמים, מקבלת את השנה החדשה עם השקת בושם חדש לנשים, LUSTFUL בניחוח שיגרום לך להרגיש כובשת מבלי להתאמץ!  

LUSTFUL הוא בושם חדש בניחוח המיועד להפוך את ערב השנה החדשה לקליל וחושני. הוא מאופיין בניחוח פרשי בשילוב לימון, תפוז ואשכוליות. הניחוח הינו עם בסיס אוריינטלי מפולי טונקה, טיבר ווניל המוסיפים לו את המתיקות המפתה ותחושת הקלילות הקסומה. להיות כובשת מבלי להתאמץ בערב השנה הלועזית החדשה.

מחיר 50 מ"ל: 79.90 ₪
מחיר 100 מ"ל: 129.90 ₪

הבשמים של בר בשמים נמכרים בדוכנים בקניון, בוחרים בושם, ממלאים ולוקחים הביתה. ניתן להשיגם במספר ריחות. אני משתמשת באופן קבוע בבושם Naughty ועכשיו ניסיתי במארז מוקטן לארנק ולטיולים את Inlove, שניהם מרעננים ומריחים נהדר!  תוכלו לקרוא עוד על בר בשמים.

ניתן להשיג בסניפי הרשת: קניון עזריאלי בתל אביב, דיזינגוף סנטר בתל אביב, קניון איילון ברמת גן, קניון מלחה בירושלים, הקריון בקריית ביאליק, קניון ראשונים בראשון לציון ובגרנד קניון בחיפה.

לאתר החברה: http://www.feelperfume.co.il/


רשת FEEL PERFUME BAR הינה בוטיק בשמים בעיצוב של בר משקאות חדשני, המציעה 24 ניחוחות משכרים המאפשרים לבחור את הריח המתאים לכל רגע נתון. את הבשמים ניתן להשיג בשני גדלים- 50 מ"ל או 100 מ"ל. כשהבושם אוזל, ניתן למלא את הבקבוק במילוי חוזר ובמחיר אטרקטיבי. מוצרי המותג אינם נוסו על בעלי חיים, עומדים בדרישות משרד הבריאות ותורמים לאיכות הסביבה.

You May Also Like

0 comments

תגובות