מרקי תיבול חדשים בטעמים מאוסם עם מרכיבים טבעיים בלבד

by - 10:52

מרקים חדשים הושקו באוסם. אלו מרקים עם "מרכיבים טבעיים בלבד" לתיבול. עכשיו יש מגוון רחב של אבקות מרק בטעמים שמאפשרות להעשיר את המרקים והתבשילים שאנו מכינים.  טעמים חדשים כמו מרק עדשים, מרק קטניות או מרק ירקות שורש מאוד שימושים. בנוסף, מרק העוף מעכשיו מכיל פחות מלח וכולל 33% פחות נתרן!
אני מאלו שלא נוהגות להכין מרק מאבקה, אם כי המרקים האלו בהחלט יכולים להפוך למרק כמו שהם. אבל אבקה שמכילה רכיבים מיובשים טבעיים של ירקות, קטניות ועוד יכולה להיות מאוד שימושית.היא לא תיכנס אצלי למרק עוף או מרק ירקות צח, אבל כן להרבה תבשילים ומרקים. אבקת מרק עוף ואבקת מרק ירקות טבעונית הן חובה אצלי במקרר. גם אבקת מרק פטריות ואבקת מרק בצל שימושיות. המרקים הנוספים הם חידוש מרענן. למה הם טובים?
הנה כמה מתכונים שבהם ניתן לשלב אותם.
מרק ירקות מלקט קפוא עם בצקניות - אחד המרקים הטעימים והקלים להכנה. מכינים אותו מלקט קפוא על בסיס אבקת מרק, מוסיפים "קלוצקלעך" - בצקניות שמעשירות אותו.
http://food.eatrelaxenjoy.com/2014/09/soup-frozen-vegetables.html

מרק מינסטרונה קל להכנה - זוהי גרסה קלה יחסית שמשלבת ירקות טריים עם קפואים ואבקת המרק מקצרת כאן תהליכים גם כן.
http://food.eatrelaxenjoy.com/2014/05/cauliflower-soup.html
נזיד ירקות וגריסי פנינה - קדרה נהדרת לימי החורף. לשדרוג הטעם להשתמש במרק קטניות פיקנטי.
http://eatrelaxenjoy-food.blogspot.co.il/search/label/%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%97

מג'דרה קלה ב-20 דקות - ניתן להעשירה עם אבקת מרק עדשים.
http://food.eatrelaxenjoy.com/2017/09/majadra-rice-lentils.html


לעוד רעיונות למרקים ומתכונים: מתכונים, מתכוני מרק.
מרקי התיבול החדשים מאפשרים תיבול מגוון תבשילים ומרקים טעימים, בהנאה ובקלילות. הטעמים פותחו בהתאמה למגמות קולינריות במטבח הישראלי, ותוך פיתוח מתכונים טעימים לתיבול וגיוון תבשילים חורפיים.
המהדורות מצטרפות לסדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, הכוללת מספר מוצרים ותיקים מרכיבים טבעיים בלבד – מרק עוף אמיתי, מרק בטעם עוף, מרק פטריות ומרק בצל.
בנוסף, מרקי התיבול עם 33% פחות מכמות הנתרן בשני מוצרי דגל של אבקות המרק לתיבול: 'מרק עוף אמיתי' ו'מרק בטעם עוף' מרכיבים טבעיים בלבד. מרקי התיבול מופחתי הנתרן יוצאים לשוק בתום שנה של פיתוח, במטרה לתת מענה לצרכנים המבקשים להפחית את כמות הנתרן בבישול הביתי, מבלי לוותר על הטעם העשיר המתקבל בשימוש במרקי תיבול. המוצרים מצטרפים לסדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים והינם ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. מרקי התיבול מופחתי הנתרן יימכרו באריזות של 300 גרם, במחיר זהה לאבקת מרק המקבילה מרכיבים טבעיים בלבד.
צילום: סטודיו אסם
אבי בן אסאייג, מנכ"ל חטיבת המזון בקבוצת אסם הסביר: מרקי תיבול נמצאים כמעט בכל מטבח בישראל, ואסם מובילה את שוק מרקי התיבול עם 54% נתח שוק. כמובילי שוק החלטנו השנה לרענן ולהרחיב את סדרת מרקי התיבול מרכיבים טבעיים בלבד, עם מגוון מהדורות חורפיות טעימות להכנת מגוון תבשילים ומרקים, ועם מרקי עוף וטעם עוף המכילים 33% פחות נתרן, גם הם מרכיבים טבעיים בלבד. החורף תוכלו להכין מגוון תבשילים טעימים שתמיד יצליחו, בהנאה ובקלילות."

מרקי התיבול החדשים בכשרות בד"צ העדה החרדית רבנות מקומית שדרות, חרל"פ
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

You May Also Like

0 comments

תגובות