קולקציית סתיו 2017 של ורדינון

by - 10:33



הקולקציה המקורית של ורדינון מצליחה לקחת את הטרנדים העדכניים ביותר בתעשיית האופנה העולמית ולתרגם אותם למה שנכון לכאן ועכשיו:
חגיגה של בדים, צבעים ומרקמים שמלטפים כל חלום וחדר בבית.
 ועכשיו גם במבצע חגיגי במיוחד – 30% הנחה בקניה מעל 149 ₪!
צילום דן לב ורדינון ריידר כותנה


המתכון הסודי של ורדינון - עיצוב ישראלי מקורי ששואב השראה מהטרנדים העדכניים ביותר של עולם האופנה ומלביש לנו את הבית בהתאמה למה שקורה אצלנו כאן ועכשיו, עושה את ה-WOW גם בקולקציית סתיו 2017 של מותג הלבשת הבית המוביל בישראל. הצצה ראשונה לקולקציה החדשה המאפשרת להעניק לחדרי הבית השונים את תחושת החופש והשלווה לצד אמירה עיצובית ברורה.
החוט השזור לאורך כל הקולקציה הוא אלמנט ה- Midnight Flower – פריחת החצות המרהיבה אבל המאוד קלאסית ומאופקת ונוסכת רוגע של איכות אמיתית. אלא שמעצבות הבית של ורדינון לקחו את האלמנט הבוטני צעד אחד קדימה ובטוויסט עדכני הן יצרו גם הדפסים אורבניים עשירים ועכשוויים מאוד. וזה הצליח להן. קולקציית ורדינון החדשה בהחלט עושה חשק להגיד ביי למזגן והיי לשמיכה קטיפתית ומפנקת. זה אסתטי וזה פרקטי וזה FINE. מאוד.
אותה קולקציית Urban – שמהדורת הקיץ שלה זכתה לביקוש רב בקרב הצרכנים הישראליים, מביאה גם במהדורת הסתיו חורף של ורדינון לידי ביטוי בצורה ייחודית ועכשווית את העיר הגדולה והמושכת, את זרימת ה-non-stop והתחושה האורבנית. מעצבות הבית של ורדינון לקחו את המוטיבים הללו והצליחו להעניק להם רובד נוסף שכולנו משתוקקים לו בחדר שינה – רוגע ושלווה.
וההדפסים מרהיבים ומפתיעים וכל צעירה וצעיר בכל גיל ימצאו בה את הסט "שלהם" – החל מלילה של פנטזיה על דהירה על אופנוע אל תוך הלילה - בסט המצעים "ריידר" בצבעי שחור, לבן ואפור קשוחים ועד לסט ה"רטרו" המלטף ואפילו רומנטי משהו עם הדמויות האהובות על כולנו.
הברקה נוספת מהסטודיו של ורדינון היא קולקציית ה"ג'רסי". מזכיר קצת את תחושת ה"ללכת עם ולהרגיש בלי". הסדרה עשויה בדי טריקו קלילים בעיצובים קוליים – שעושה נעים כמו ללבוש שוב את אותה חולצת
 טריקו נוסטלגית שהשארנו אצלנו מהחבר המיתולוגי.... כשמעצבות ורדינון שיבצו בהדפסים גם טקסטים מדליקים וצבעוניות מתפרצת .וזה לא רק נעים, מפנק ויפה, אלא גם עושה חיים ממש קלים בכביסה, לא מתקמט.
האפשרות לרכוש את המצעים בתפזורת מעניקה הזדמנות לשחק ולהרכיב אין ספור קומבינציות ולחדש ולרענן את מראה חדר השינה מתי שמתחשק.
לצד הטרנדים העדכניים ביותר שומרת ורדינון פינה חמה בלב גם לפולקלור ולקלאסיקה. כך למשל סדרת Folk&Blue מביאה צבעוניות רעננה של פרחים בשילוב כחול שמיימי, מוטיבים עתיקי יומין כגון פורצלן סיני, אוריגמי, סריגה ועוד.
לאוהבי הפינוק האולטימטיבי הרכיבו המעצבות של ורדינו את מה שהן מכנות "הארון הלבן" - קולקציית ווינטג' המשרה תחושה של שהייה בבית מלון יוקרתי: שלל מצעים מפנקים ואיכותיים לרבות כותנה פרקל, כותנה מצרית, שילובי תחרה וריקמות קרושה ועוד.    
כתמיד, לצד המלתחה הרב גונית לחדר השינה מפתיעה ורדינון גם בתחום אביזרי אמבט, רחצה ונוי ומציעה מגוון רחב של מגבות איכותיות ומלטפות, שטיחונים, דיספנסרים בעיצובים משגעים ועוד.
    
ורדינון אביזרי אמבט ניט צילום שירה רז
הקולקציות של ורדינון המאופיינות בבשורות האופנתיות והחדשניות יענו ויתאימו לטעמי הקהל הרחב, וכך גם המחירים. לרגל החגים הבאים עלינו לטובה מציעה הרשת 30% הנחה בכל קנייה מעל 149 ₪ וגם שלל מארזי מתנה מפנקים במחירים אטרקטיביים.   

You May Also Like

0 comments

תגובות