מגן מזרן של בייביסיטר לגמילה

by - 17:17



מנסים לגמול את הבייבי מחיתול?

בייביסיטר מציג: מגן מזרן סופג וגדול במיוחד
המיועד לתינוקות ולילדים בתקופת גמילה מחיתולים
פתרון לשינה יבשה ורגועה


מותג החיתולים בייביסיטר, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציע מגן מזרן ייחודי וגדול במיוחד לתינוקות ולילדים בתקופת הגמילה מחיתולים. מגן המזרן של בייביסיטר סופג הרטבה לא מתוכננת בזמן השינה ובכך מאפשר לילד לעבור את הלילה יבש ולהנות משינה רגועה.

מגן המזרן הייחודי של בייביסיטר גדול במיוחד, בגודל של 60 על 100 ס"מ ולכן מתאים גם למיטת יחיד לילד בוגר יותר וגם למיטת תינוק. חשוב לציין כי מגן המזרן של בייביסיטר הינו בעל שכבה עליונה רכה ומלטפת המעניקה תחשות נוחות לתינוק ותחתית אטומה, הסופגת ולוכדת את הנוזלים.

ההחלטה להתחיל בתהליך גמילה מחיתולים היא החלטה לא קלה, ועם זאת בשלב כלשהו הכרחית וחשובה. תהליך גמילה מחיתולים שנעשה בצורה אופטימלית, מהווה אירוע מעצב בחיי הילד. זוהי סוג של נקודת ציון משמעותית ביותר עבור הילד שמובילה אותו לעזוב את המוכר והידוע לו, את אזור הנוחות, לטובת משהו חדש. מעבר מוצלח של שלב זה, גם אם באופן לא מודע, סביר להניח שיסייע לילד בחייו הבוגרים. הילד ייצא אל העולם, אל אי הוודאות, בביטחון ובידיעה שההורים או כל אדם קרוב, יתמכו בו ויעניקו לו תחושת הצלחה חדשה וטובה וכך יהפוך למבוגר שחי את חייו במלואם. כשמבינים את המשמעות של תהליך גמילה בריא שעוסק לא רק בשליטה בצרכים אלא ממש כתהליך שמחזק את הערך העצמי והביטחון של ילד בעולם, ברור לכולנו שכדאי לעשות אותו בצורה טובה ונוחה לכל הצדדים וכאשר הילד בשל לכך.
בתהליך הגמילה מחיתולים, לצד הצלחות יש לעיתים  גם "פספוסים". גם ילד גמול עלול לחזור ולהרטיב מדי פעם ולכן מומלץ שיהיו בבית מגני מזרן אשר שומרים על המזרן וחוסכים עבודה רבה במידה במקרה של דליפה לא מתוכננת.

את מגן המזרן ניתן להניח מתחת לסדין המיטה או מעליו. המגן, הינו חד-פעמי, ואינו מצריך כביסות אינספור והתעסקות מיותרת. לאחר השימוש, יש להשליך לאשפה.
מגן המזרן לגמילה של בייביסיטר מוצע בימים אלו במחיר מבצע של 19.90 שקלים לאריזה המכילה 10 יחידות.

ניתן להשיג: ברשת ניו פארם, רשת מוצצים, בתי מרקחת פרטיים, חנויות מתמחות תינוקות ורשתות וחנויות בתחום המזון.

***מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים, ספריי החתלה ומגני מזרן לגמילה, משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC).

ניאופרם מוצרי צריכה, הפועלת בקטגוריות הדרמו-קוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה, ביססה את מעמדה המוביל בשוק מוצרי הצריכה הישראלי, בין השאר הודות למותגי צריכה בין לאומיים שהפכו להיות מובילי קטגוריה בישראל, ובהם, צנטרום, אדויל, ליסטרין וסימילאק. זאת לצד פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי החברה כדוגמת דוקטור עור - סדרת מוצרי דרמו-הקוסמטיקה המומלצת ביותר על ידי רופאי עור בישראל,  "מדיבר" – סדרת ויטמינים ותוספי תזונה לילדים ועוד.
ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

You May Also Like

0 comments

תגובות