ביוטיקייר חוגגת 25 שנה להיווסדות הרשת – עם סניף חדש בבת ים – ה- 25 במספר !

by - 19:16

מה כדאי לתל אביב ולבת ים להתאחד?
רשת "ביוטיקייר" עושה צעד נוסף בהתקרבותה אל תושבי גוש דן והמרכז ומשיקה סניף ראשון בעיר בת ים בהשקעה כוללת של מעל ל –  1.3 מיליון ₪  !  
תחילת שנת 2017 תהיה הכניסה הרשמית ליום ההולדת ה-25 של רשת הלואו קוסט-  Beautycare (ביוטיקייר). הרשת המובילה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים ללא תחרות- חוגגת את השנה ה-25  ופותחת בימים אלו את סניפה ה- 25 והראשון בעיר בת ים, שנמצא בקניון בת ים בקומה העליונה. ההחלטה להקים סניף בעיר, הנה צעד נוסף למען מאות ואלפי לקוחות הרשת תושבי גוש דן והסביבה, אשר מדי יום מפנים את סוגיית העדר הנגישות למוצרי החברה במרכז אל תשומת ליבה של ההנהלה דרך הרשתות החברתיות. העדרה של רשת ביוטיקייר מורגש, אולם הצעד מהווה צעד נוסף במגמת התרחבותה של הרשת באזור.

ביוטיקייר – תמונה באדיבות ביוטיקייר
הסניף החדש הוקם בהשקעה של למעלה מ – 1.3 מיליון ₪ , הוא משתרע על פני 220 מ"ר ומעוצב בהתאם לקו העיצובי של הרשת, החל ממסכי הפלזמה המוכרים בסניפים, עמדות האיפור הרחבות ושטחי מדף רחבים במיוחד. השפה העיצובית החדשה של הרשת מאופיינת בקווים נקיים, סדר עקבי של המוצרים על גבי הכונניות, תוך מתן דגש על תאורת קונסולת האיפור המרכזית ובה עמדות איפור ומאפרות לשירות הלקוחות.  מחירי המוצרים בעמדות האיפור ומוצרים נלווים לאיפור נעים בין 1 ₪ ל 19.90 ₪  ובמחירים של עד 39.90 ₪  ניתן למצוא ברשת מגוון עשיר של מוצרי מניקור ופדיקור, תכשירי היגיינה וטיפוח לכל המשפחה.
רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 25 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור,  טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים.
הרשת, המתפעלת באמצעות מרלו"ג עצמאי ומתקדם הממוקם בפאתי אשדוד את 25 סניפיה הפרוסים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש- Beautycard המעניק – לצד מגוון הטבות בלעדיות – אף הנחה נוספת בכל קנייה. הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי  – מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז,  הכל תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר!
לרכישה בחנות האונליין ולפרטים אודות הסניף הקרוב – אתר: http://www.beautycare.co.il  או בטלפון : 0747-185-185

You May Also Like

0 comments

תגובות