אמצו כלב וקבלו מתנה ערכת מוצרי Hunny Bunny של ביוטיקייר

by - 16:55

לרגל יום זכויות בעלי החיים בתאריך 10.12 רשת ביוטיקייר תעניק ערכת מוצרי Hunny Bunny לכל מי שיאמץ כלב בעמותת "תנו לחיות לחיות" במהלך חודש דצמבר.

סדרת Hunny Bunny – היא סדרה שפותחה במשך כשנה, לקראת יום זכויות בעלי חיים, שחל בכל העולם ב- 10.12.
הבחירה בארנבון הלבן לסדרה נעשתה כמחווה לתו הארנב המוכר בשוק הקוסמטיקה והמעיד על מוצר אשר בהליכי הפיתוח שלו לא עבר ניסוי בבעלי חיים. כל מוצרי רשת "ביוטיקייר" לא נוסו על בעלי חיים ונושאים את סמל הארנב.
רשת Beautycare (ביוטיקייר), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו  קוסט, משיקה את סדרת הטיפוח לילדים ולילדות – Hunny Bunny הכוללת בשמים ואביזרי שיער – כולם במיתוג ילדותי קסום של ארנבון לבן.  
השקת סדרת Hunny Bunny נערכת בשיתוף פעולה עם עמותת "תנו לחיות לחיות" בקמפיין משותף שמטרתו עידוד המודעות לאימוץ חיית מחמד, במסגרתו תוענק ערכת מוצרי הסדרה לכל מי שיאמץ חיית מחמד במהלך חודש דצמבר. מוצרי הסדרה מכילים כיתוב הכרות עם הארנבון,  מוצעים בגוונים ילדותיים ומלטפים ובניחוחות מתוקים.
סדרת Hunny Bunny  כוללת:
  • מברשת רכה לתינוקות– מברשת שיער צבעונית בעלת סיבים רכים במיוחד לסירוק שיערם העדין של הקטנטנים.  המברשת מעוטרת בדמותו של האני באני הארנבון . מחיר 4.90 ₪.
  • סרט מצח לילדות – סרט איכותי מעוטר בדמותו של האני באני הארנבון. מחיר 3.20 ₪.
  • סרט מצח מעוטר פפיון – סרט מצח עם פפיון. מחיר: 5.90 ₪.
  • קשת שיער עם פפיון- קשת שיער אופנתית מעוטרת בדמותו של הארנבון. מחיר 20 ₪.
  • 4 סיכות תיק תק בחיפוי פלסטיק ורוד ולבן – מחיר 3.20 ₪.
  • זוג סיכות מקור פפיון גדולות – 3.20 ₪.
  • מארז שלישיית סיכות מקור עם פפיון – מחיר 3.20 ₪.
  • בשמים בניחוח מתקתק – בושם Hunny Bunny ורדרד לבנות, ובושם Hunny Bunny EVERYBODY לבנים ובנות – מחיר- 19.90 ₪ תכולה: 50 מ"ל

צילום: יח"צ
רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 24 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם, ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור,  טיפוח  וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים.  הרשת משווקת כמעט כל מוצר יופי אפשרי – מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום ואף מגוון עצום של אקססוריז,  הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים על ידיה ישירות ולא על ידי זכיינים. הרשת מחויבת לתקני איכות בינלאומיים קפדניים וניצבת זקופה מאחורי הסלוגן האלמותי שלה – ש- ליופי אין מחיר!
לפרטים אודות הסניף הקרוב ולרכישה אונליין-באתר: http://www.beautycare.co.il

You May Also Like

0 comments

תגובות