Bye Bra – מדבקה איכותית להרמת החזה

by - 0:23

Bye Bra – מדבקה איכותית להרמת החזה. Bye Bra פתרון פשוט המשמש כתחליף לחזייה ולניתוחים פלסטיים המאפשר ללבוש בנוחות בגד יומיומי או מהודר ללא כתפיות ובעל מחשוף קדמי או אחורי המיוצר על ידי חברת M3 העולמית. ניתן לצפות בסרטון ההדגמה כאן.
קרדיט יח"ץ
Bye Bra, מדבקה איכותית להרמת החזה המקנה מראה סימטרי וטבעי המשמשת כתחליף לחזייה ואף לניתוחים פלסטיים, הגיע כעת לישראל וניתן למצוא אותה ברשתות המובילות. זהו פתרון פשוט המאפשר ללבוש בנוחות בגד יומיומי או מהודר ללא כתפיות ובעל מחשוף קדמי או אחורי. המדבקה עמידה בחום ובלחות – היא שקופה והיפואלרגנית ואף מתאימה לשימוש בקיץ עם בגד- ים. Bye Bra היא מותג הולנדי המיוצר על ידי חברת M3 העולמית ומשווקת ברחבי העולם החל משנת 20111. המוצר נבדק ואושר על ידי מכון התקנים השוייצרי הגדול בעולם, SGSS.
ניתן להשיג את Bye Bra  בשלוש מידות A-C, D-F, F-H. האריזה  מכילה שני מוצרים: 4(מידות A-C) או 3 זוגות מדבקות המגיעות יחד עם כיסוי פטמה עשוי משי בצורת פרח. השימוש בכל מדבקה הוא חד פעמי ומומלץ עד 122 שעות ברציפות. המדבקות צריכות להיות מונחות על עור חלק ונקי מזיעה, מים, קרם או שמן. המוצר אינו  מתאים לשימוש על עור רגיש, צלקות או בעת היריון.
כיום, בישראל ישנם מספר סוגי מדבקות להרמת החזה ומרביתן תוצרת סין. מדוחות בדיקה שנעשו מראים כי בכמות משמעותית של מדבקות אלה ניתן למצוא חומרים שאינם מותרים במוצרים הנמרחים על העור  ועשויים לפגוע  בעת הסרתם.Bye Bra  מיוצרת על ידי חברת M3העולמית המובילה בייצור דבקים רפואיים ואחראית למכלול עצום של מוצרי מדף הנמכרים ברשתות הפארם.


קרדיט יח"ץ
הנה תכולת האריזה – מדבקה להרמת החזה ומדבקה להסתרת הפטמה.
הוראות השימוש
  1. יש להסיר את החלק התחתון של סרט המגן, חלק (1) נסי להימנע ממגע עם החלק הדביק ולוודא שהמדבקה לא מתקפלת.
  2. יש להדביק את החלק הדביק לחלק העליון של החזה, בדיוק מעל הפטמה, כך ששארית הפלסטר, חלק (2) שעדיין מכוסה בסרט המגן, מצביע כלפי מעלה.
  3. יש להסיר את סרט המגן הנותר מהחלק העליון של הפלסטר, חלק (2).
  4. למשוך את החלק העליון של הפלסטר בכיוון מעלה. להדביק את הפלסטר על העור ולהחליק את האזור על ידי הפעלת לחץ ומגע עדין.
  5. לחזור על התהליך בצד השני ותוכלי להשיג חזה מעוצב עם מראה טבעי לחלוטין. במקרה של גירוי בעור, יש להסיר את Bye Bra מיד
  6. כדאי להשתמש בכיסוי פטמות, יש להסיר את סרט המגן מהפלסטר ולהדביק אותם בעדינות על הפטמות.
הוראות ההדבקה של Bye Bra הן פשוטות למדי ומופיעות במלואן על גב האריזה בעברית עם כיתוב לצד תמונה.

קרדיט יח"ץ
 הנה סרטון ההדרכה של המוצר
מחיר מומלץ לצרכן : 99 ₪
ניתן להשיג ברשתות: המשביר לצרכן, אפרודיטה, אינטימה, בוניטה דה מאס, סלון את, פיתויים,  בחנויות פרטיות ובקנייה ישירה ברשת.

You May Also Like

0 comments

תגובות